Aviseringar
Rensa alla

kommer ALDRIG


Ämnesstartare

okej, nu är det fan nog. Har ALDRIG, då menar jag INTE ENS I NÄRHETEN av , fått orgasm vid sex. INTE ENS AV SMEK OSV. ALDRIG!!!!!!
Hade pojkvän ett år, KOM ALDRIG. Hade kk, KOM ALDRIG. Har pojkvän nu, KOMMER ALDRIG. Haft andra sexpartners. DET GÅR FÖRHELVETE INTE.

Kommer alltid när jag gör de själv, varje jävla gång, har lätt för det, men när det kommer till att någon annan gör de precis lika skönt för mig, nejnej, då går det ABSOLUT INTE! Jag blir fan knäckt, alla mina vänner håller på hela tiden om att dom kommer 231391 gånger under varje gång man ba mmmm känner tyvärr inte igen mig.

Seriöst, tror det är något fel på min mutta på riktigt, blir ledsen nu. Har levt på mottot "fake it til you make it" men nej jag orkar inte med de längre, vill också komma. arg.


   
Citera
Ämnesetiketter

det är ju inget fel på din mutta om du kan komma när du är ensam. relax och låt det ta den tid det tar


   
SvaraCitera

Kazza partners 


   
SvaraCitera

Kanske....Kanske pirrig / oavslappnad.


   
SvaraCitera

Tror det handlar om att du tänker för mycket på att du SKA komma, kanske i kombination med dåliga sexpartners.


   
SvaraCitera
Kudhos

Du är väl spänd, stressad, och orolig över hela sexakten med en partner. Prata med din partner och berätta vad som är skönt, och försök att bara slappna av. Tänk inte så mycket utan njut av nuet. 


   
SvaraCitera

Gör så att han inte får komma förren du gör det


   
SvaraCitera

tror som geiger, stressigt + mindre bra partners? 
hade också el sexo med någon hur många ggr som helst under en period, kom aldrig.
hade med någon annan och kom första gången utan några problem.

var även mindre stressad och hen var lite bättre.


   
SvaraCitera

hehe you said mutta


   
SvaraCitera

smek dig själv under sexet om du inte redan gör det!


   
SvaraCitera

kakakaka: hade med någon annan och kom första gången utan några problem.

var även mindre stressad och hen var lite bättre.

Vilken relation hade du till första vs andra? Eller vad kan det berott på tänker du.. Ursäkta min nyfikenhet Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

Vilken relation hade du till första vs andra? Eller vad kan det berott på tänker du.. Ursäkta min nyfikenhet Rodnar

 första var det gf/bf-relation, andra var det på g med i några månader-relation Rodnar fuck så öppen har jag aldrig varit på um


   
SvaraCitera

kakakaka:

 första var det gf/bf-relation, andra var det på g med i några månader-relation Rodnar fuck så öppen har jag aldrig varit på um

mhm okej :$ man ska vara öppen


   
SvaraCitera

Tickstart:

mhm okej :$ man ska vara öppen

Rodnar


   
SvaraCitera

kakakaka:

Rodnar

Men alla verkar kunna få alla att komma så lätt.. Måste tillhöra den där gruppen sämre lovers Rodnar


   
SvaraCitera