Aviseringar
Rensa alla

...kommer aldrig få pojkvän efter detta.


Ämnesstartare

hej, det är så att jag har världens fulaste bröst och jag tror inte man kan fixa dom. Mina bröstvårtor är platta och små som fan. Dom sticker bara upp när det är kallt eller när jag får rysningar. Det högra bröstet är större än det vänstra och dom ser fett konstiga ut. När jag hade en pojkvän [2 år sedan...] så var vi ihop i 4 månader, vi skulle ha sex och då visade jag brösten. Han kollade liksom konstigt på dom och sa "Jag vill inte ha en tjej som har sånna bröst, du har ju inga bröstvårtor". Och nu kommer jag aldrig få en pojkvän igen pga brösten. Jag vill inte göra en operation för det är läskigt :/ så hur kan jag få visa brösten utan att skämmas och att killen gillar det? Jag har mått jättedåligt efter den där händelsen.


   
Citera

var väl bara han som var dum i huvudet då eller


   
SvaraCitera

Typ inga bröst ser ut som i porrens värld. Den killen du var med var en fjant. När du hittar någon med något mellan öronen så kommer allt bli bra.


   
SvaraCitera

mitt högra bröst är också lite större än det vänstra high 5


   
SvaraCitera
Kudhos

Det var inte fel på dina bröst, det var fel på din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
var väl bara han som var dum i huvudet då eller

Tror nog det


   
SvaraCitera

han hade väl inte ens sett några bröst i verkligheten


   
SvaraCitera

Ledsen

killen verkade vara både ett as och helt dum i huvudet. du ska verkligen inte behöva må dåligt för att en enskild person inte har fattat hur man ska bete sig som en okej människa.


   
SvaraCitera

Dina bröst lät ju som normala bröst


   
SvaraCitera

Den  killen som sa det skulle jag vilja ha ett allvarligt snack med , vilken idiot ! 

Alla bröst är är unika finns inga naturliga bröst som ser lika ut  ! 


   
SvaraCitera

 Låter som grabben var ett pucko ://

 


   
SvaraCitera

tycker dina bröst låter som ett par naturliga bröst 

jag gillar naturliga bröst 


   
SvaraCitera

Det kommer hela tiden olika sådana här inlägg från främst tjejer som inte tycker att de duger eller att det är något fel på dem, utseendemässigt eller sexuellt. Som kille och utomstående betraktare känns många av dessa obegripliga. Jag tror absolut inte att det är några fel på dina bröst. Du hade en otrolig otur att träffa en kille som kanske har någon form av problem med sig själv. Chansen att det ska upprepas är mycket liten skulle jag tro.


   
SvaraCitera

han var ett as


   
SvaraCitera

illuminati: Jag har mått jättedåligt efter den där händelsen.

Tänk inte mer på den. Snubben var ett okänsligt svin som tydligen inte brydde sig om dig och som hade bisarra idiotkrav på din kropp. Skaffa en vettigare partner, den där händelsen lär inte upprepas.


   
SvaraCitera