Aviseringar
Rensa alla

KOMMER BLI VÅLDTAGEN AV NEGERKUK don't like it


Ämnesstartare

OK jag och en kompis kom hem från en fest och träffade en mörk kille som snackade engelska, han gick förbi oss och sen stannade han och väntade in och så började han snacka. Jag var full och min kompis fattade ändå inte vad han sade och han typ sade att han inte hade nåra kompisar och han var tjugo osv osv osv

jag ba mmm men vi ska gå nu (fast på engelska) och så frågade han efter mitt nr jag ba MEN OK men vi ska gå nu och så gav jag nr FÖR JAG VILLE GÅ HEM och sova

detta var i fredags

på natten vid tre typ ringde han och jag fattade inget av vad han sade, jag lade på

på lördagen ringde han JAG ÖVERDRIVER INTE mer än femton gånger och på söndagen idag har han också ringt och då svarade min kompis och hon typ i don't remember you... bye. och så ringde han mer OCH NU SKICKADE HAN MESS:

Hey emelie, how are you? i'm samuel your friend. are you feeling fine.

:(((((((!!!!!!!!!!!!!!

ok, jag ska inte ljuga... när vi träffade honom ville han gå på tivolit som ligger inte så långt ifrån mig och vi ba men vi kanske ska gå på det så ring imorgon. MEN OM MAN INTE SVARAR SÅ FATTAR HAN VÄL.


   
Citera

Du är lite spammig idag va?


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera

LaL


   
SvaraCitera

varför don't?


   
SvaraCitera

kan skydda dig mot den läskiga avarten[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Du är lite spammig idag va?

mm lite [blush] MEN ÄR FORTFARANDE SERIÖS

Chickfactor:

kan skydda dig mot den läskiga avarten

🙁


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Hey emelie, how are you? i'm samuel your friend. are you feeling fine.

Jobbig mäniska har du svarat på smsn då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jobbig mäniska har du svarat på smsn då?

skrev att jag inte ville prata med honom nyss. :3


   
SvaraCitera

vilken idiot. säg åt honom att lämna dig i fred


   
SvaraCitera

Rasförrädare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det läskiga är att när han ringde sådär många gånger så bytte han från sitt vanliga till dolt nr säkert för att jag skulle svara 🙁


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

det läskiga är att när han ringde sådär många gånger så bytte han från sitt vanliga till dolt nr säkert för att jag skulle svara 🙁

Jag hade ju slutat ringa om person i fråga svarade på dålt numer men inte annars [rolleyes]


   
SvaraCitera
Imgood

BLODÅDRA:

jag ska inte ljuga... när vi träffade honom ville han gå på tivolit som ligger inte så långt ifrån mig och vi ba men vi kanske ska gå på det så ring imorgon. MEN OM MAN INTE SVARAR SÅ FATTAR HAN VÄL.

nästa gång säg så här:
" Ohh. sorry. i don't remember you. sorry i answered you so late cause i was in my dad's office. He is police and has a lot to do. i just helped him"


   
SvaraCitera
Imgood

BLODÅDRA:

det läskiga är att när han ringde sådär många gånger så bytte han från sitt vanliga till dolt nr säkert för att jag skulle svara 🙁

Skaa inte stort problem skriv bara det jag sa.


   
SvaraCitera