Aviseringar
Rensa alla

Kommer det som Breivik gjorde hända i Sverige?


Ämnesstartare

Ja, som titeln lyder. Tror ni att det som Breivik gjorde hända i Sverige i någon framtid? Det är ju många som delar hans syn och tyckte att han gjorde nånting bra, om man bara kollar på flashback osv.


   
Citera
Tyrael

Kommer? Förmodligen inte.
Kan? Förmodligen.


   
SvaraCitera

Anura:

Ja, som titeln lyder. Tror ni att det som Breivik gjorde hända i Sverige i någon framtid? Det är ju många som delar hans syn och tyckte att han gjorde nånting bra, om man bara kollar på flashback osv.

Jaha? Om man skulle tänka så så skulle det inte finnas några invandrare i Sverige heller.


   
SvaraCitera
KoerV

Förmodligen, ja.

Alltid någon/några som förstår att mångkultur är de sämsta skiten ever.


   
SvaraCitera

KoerV:

Alltid någon/några som förstår att mångkultur är de sämsta skiten ever.

Och du är en av dem?


   
SvaraCitera
KoerV

KnightInShiny:

Och du är en av dem?

Ja, men skulle aldrig gå ut och göra som honom. Så stort hat har jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Jaha? Om man skulle tänka så så skulle det inte finnas några invandrare i Sverige heller.

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vad menar du?

Att många på Flashback inte tycker om invandrare heller, och om de gjorde slag i saken med allt som stod på Flashback skulle vi inte har några invandrare kvar.

Du är inte så smart va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Att många på Flashback inte tycker om invandrare heller, och om de gjorde slag i saken med allt som stod på Flashback skulle vi inte har några invandrare kvar.

Du är inte så smart va

Ja, det förstår jag. Fast många på flashback även om det inte representerar Sverige så är det ju många vanliga svenssons vad jag förstår? Som vanlig gemene man?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fast många på flashback även om det inte representerar Sverige så är det ju många vanliga svenssons vad jag förstår? Som vanlig gemene man?

Finns alla möjliga typer på Flashback, varför de inte representerar någon specifik grupp alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Finns alla möjliga typer på Flashback, varför de inte representerar någon specifik grupp alls.

Fast finns ju flera som är väldigt lika Breivik därför jag undra.


   
SvaraCitera

Anura:

Ja, det förstår jag. Fast många på flashback även om det inte representerar Sverige så är det ju många vanliga svenssons vad jag förstår? Som vanlig gemene man?

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fast finns ju flera som är väldigt lika Breivik därför jag undra.

Visst finns det idioter, och visst finns det säkerligen de som är farliga, dock brukar SÄPO ha ganska god koll på Flashback, då vissa har pratat om att hugga ner dagisbarn osv och åkt fast på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Visst finns det idioter, och visst finns det säkerligen de som är farliga, dock brukar SÄPO ha ganska god koll på Flashback, då vissa har pratat om att hugga ner dagisbarn osv och åkt fast på det.

Jag oroar mig hela tiden över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag oroar mig hela tiden över det.

Då har du inte mycket till liv.


   
SvaraCitera