Aviseringar
Rensa alla

Kommer du köpa en sexrobot?


Ämnesstartare

Framtiden är (snart) här!
Idag finnsdet reletativt avancerade sexrobotar, som tex Roxxy, men inte tillräckligt bra för att (ännu) bli mainstream.
Så väl när det blir samma sak som att ha sex med en människa, kommer du köpa en?


   
Citera

hahaha nää


   
SvaraCitera

Lite mer info va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Lite mer info va

InternetOskyldig?


   
SvaraCitera

Klart folk kommer köpa när priset blir lagom. Vi har ju redan motordrivna sexleksaker av olika sorter. 


   
SvaraCitera

Snacka.org:
Klart folk kommer köpa när priset blir lagom. Vi har ju redan motordrivna sexleksaker av olika sorter. 

Men frågan var "kommer du?". Tror vi alla vet svaret på den frågan nuParty


   
SvaraCitera

Nahual: Men frågan var "kommer du?". Tror vi alla vet svaret på den frågan nu

Alltid bra med en plan B. Blink


   
SvaraCitera

Tror ej, över halva grejen med sex är delade känslor, för mig iaf

Uhuhuhu kan knte tala för mig som jättegammal gubbe dock, kske spontanhandlar en att ersätta den eventuella frun med när jag tkr hon har nåt sitt utgångsdatum?? Gråter


   
SvaraCitera

Skepticdouche: Nej

Nej, skulle inte ens komma på tanken då jag föredrar av människa av kött och blod. Däremot skulle jag mer än gärna skaffa en städrobot och möjligtvis även en matlagnings- och diskrobot. Kanske tom en robot som sköter trädgården typ gräsklippning, plockar äpplen, päron och plommon utan att jag behöver hänga och klänga på stegar.


   
SvaraCitera

hade fått jättedåligt samvete över att ha robotslavar tror jag lol :s 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:
hade fått jättedåligt samvete över att ha robotslavar tror jag lol :s 🙁

stoner:

Nej, skulle inte ens komma på tanken då jag föredrar av människa av kött och blod. Däremot skulle jag mer än gärna skaffa en städrobot och möjligtvis även en matlagnings- och diskrobot. Kanske tom en robot som sköter trädgården typ gräsklippning, plockar äpplen, päron och plommon utan att jag behöver hänga och klänga på stegar.

Äsch. Det är som runk fast bättre.


   
SvaraCitera

Ersätter inte att köra högerhanden mot en robot. 


   
SvaraCitera

Googlar man så finns det bara järnkvinnor som awkward snubbar poserar med så jag är nog inte den tilltänkta målgruppen ändå.
Så kanske om jag vill ha en tyst och stel kompis att hänga med. 


   
SvaraCitera

lol, nej. Människor är fortfarande mycket bättre och tror inte det kommer bli bättre än det


   
SvaraCitera

Skepticdouche: Ja

Absolut, bara hon har bra API'er så.


   
SvaraCitera