Aviseringar
Rensa alla

Kommer få ett psykbryt nästa tisdag.


Ämnesstartare

Pga har spanska igen då. En kille i min grupp är så dum och ställer så dumma frågor att man seriöst inte orkar med mänskligheten längre. Tänk er Sid i Ice Age fast som människa. + dummare.

De dumma frågorna han själv ställer svarar han också felaktigt på, innan han har fått ett svar av någon annan. Dessutom så kommer han alltid med dumma kommentarer.

Exempel på saker han har sagt:
”Ah jag visste att vi hade prov men jag visste inte att jag var tvungen att plugga så jag kommer faila”

”Tortilla, det är väl typ ett bröd med sallad på?”

”Men just det ordet kan man väl böja lite som man vill?”

”Hur vet man när man ska läspa i spanska? Jag tycker det är snyggt.”

”Det är väl egentligen bättre att fuska på ett prov än att bara faila?”

Osv osv.

Känner ni någon liknande person? I såna fall, vad gör ni för att inte dampa på denne?


   
Citera

Känner en kille som går en restaurangutbildning och som inte tvättar händerna om dom blir kladdiga. Istället slickar han på dom och torkar sen av dom på byxorna. Kommer aldrig att äta något som han lagat.


   
SvaraCitera

stereo total:

Istället slickar han på dom och torkar sen av dom på byxorna.

ewwwww! :C


   
SvaraCitera

Mm, hade också ett sånt jävla TARD(!!!!!!) i filosofin.. Men han hade också någon störning (men tror inte det var därför han var så dum i huvudet, arrogant osv). Jag och Lindblom fick stå ut genom att snacka om hur jobbig och konstig han var efter lektionen och skratta irriterat åt det [party]


   
SvaraCitera

Gibbs:

ewwwww! :C

Jag vet. Vidrigt. [shake]

Dold text: Hallå, är du netherlick?


   
SvaraCitera

Ah känner en halvkonstig person som går runt och sjunger Kinesiska muren ibland. Den är besatt av den, jättejobbigt!![mad]


   
SvaraCitera

Nirr:

Känner ni någon liknande person? I såna fall, vad gör ni för att inte dampa på denne?

Jag har en sån idiot i min klass, VARJE LEKTION (typ, iaf alla utom två). Men han måste ha nåt riktigt fel, för han är verkligen helt dum i huvudet och har ingen känsla för hur man ska bete sig.
Har faktiskt inte hittat nåt sätt att klara av det, det börjar krypa i kroppen så fort han yttrar sig[cry]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Ah känner en halvkonstig person som går runt och sjunger Kinesiska muren ibland. Den är besatt av den, jättejobbigt!!

http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=208087 ?[wink]


   
SvaraCitera

ont ja, kanske inte riktigt så korkad dock.
kanske...
förstår ej hur den människan hängde kvar alla år...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=208087

Nee det är faktiskt hon som skapade den här tråden[bigsmile]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Nee det är faktiskt hon som skapade den här tråden

[bigsmile] hon och luver kan ju digga ihop![wink]


   
SvaraCitera

Du, jag har igvarning i spanska så shut it.
Så grymt tråkigt och så fjantigt språk.
Känner mig som en riktig nene när jag klagar över världens enklaste skitspråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Nee det är faktiskt hon som skapade den här tråden

vafan, när sjöng jag senast kinesiska muren?

loom:

Har faktiskt inte hittat nåt sätt att klara av det, det börjar krypa i kroppen så fort han yttrar sig[cry]

Lider med dig[sad]


   
SvaraCitera

stereo total:

Hallå, är du netherlick?

Aa xD


   
SvaraCitera

Nirr:

Känner ni någon liknande person? I såna fall, vad gör ni för att inte dampa på denne?

gick ensam med 10 sådana sista året i skolan.

"asså, man kan ju inte säga att något blir successivt värre! För successivt bygger på ordet success!"

ungefär på den nivån. 10 st. och så jag. mm.


   
SvaraCitera