Aviseringar
Rensa alla

Kommer för fort! Tips??


Ämnesstartare

Jag har aldrig haft problem förut med att komma fort. Alltid varit lagom med tid så tjejen kommer först eller samtidigt.
Men NU, men min nya fina tjej så kommer jag JÄTTE Fort!! [blush] Det är SKIT jobbigt och jag mår dåligt utav det.
Hon är JÄVLIGT skön att knulla,,inga tvivel om ,, just därför blir det jobbigt att jag kommer direkt..

Jag måste bota mig sj med att komma MKT långsamare!
Jag tryar med att knipa lixom fast med kuken men ni killar som vet , vet att det är jobbigt att hålla emot länge och så kommer man till kritan när man vill bara releasa och skiter i vad som händer.

IAF, Tips och råd till en som Har haft flytet men som förlorat det av någon anledning Oo..
GÄrna tips från er tjejer ifall ni vet något knep.

JAG KRÄVER ENDAST SERIÖSA SVAR eftersom detta är en seriös fråga


   
Citera

Du kan träna upp din PC-muskel, dvs. den muskel som korkar igen tunnelbanan. Du kan träna upp den genom att helt enkelt köra övningar när du urinerar 🙂 Du kniper åt, trycker på, kniper åt och trycker på tills du känner att du kan knipa åt på direkten och hålla tillbaks ordentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du kniper åt, trycker på, kniper åt och trycker på tills du känner att du kan knipa åt på direkten och hålla tillbaks ordentligt.

Dåligt knep,,försökte men det var väldigt svårt.. man kniper ju när man urinerar,, går lixom inte att kniiiipa för att hålla tillbaks, dt orsakar bara urinering.. Oo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

går lixom inte att kniiiipa för att hålla tillbaks, dt orsakar bara urinering.. Oo

Jaha. Då är du ett tard 🙂


   
SvaraCitera

Naxxrams:

Dåligt knep,,försökte men det var väldigt svårt.. man kniper ju när man urinerar,, går lixom inte att kniiiipa för att hålla tillbaks, dt orsakar bara urinering.. Oo

[tard]


   
SvaraCitera

Naxxrams:

Dåligt knep,,försökte men det var väldigt svårt.. man kniper ju när man urinerar,, går lixom inte att kniiiipa för att hålla tillbaks, dt orsakar bara urinering.. Oo

Övning ger färdighet 😉 Tar liksom inte 30 sekunder att lära sig. Och man kniper väl inte samtidigt som man urinerar?


   
SvaraCitera

Ha sex flera gånger samma dag.
Då hinner du inte kåta upp dej lika mycket, höh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Jaha. Då är du ett tard 🙂

WOW, dagens nörd! hej du!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

passaro:

[tard]

Dito

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Buddah:

Övning ger färdighet 😉 Tar liksom inte 30 sekunder att lära sig. Och man kniper väl inte samtidigt som man urinerar?

Okej, undrar verkligen hur det här ska gå.. tycker jag ja, man har ju pissat i hela sitt liv.
Inte?.. Oo.. för mkt urinerins prat, jag får fixa det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hakuna matata:

Ha sex flera gånger samma dag.
Då hinner du inte kåta upp dej lika mycket, höh.

Lätt att få in en slapp kuk i slidan om man inte är lika " på " ..


   
SvaraCitera

Naxxrams:

Jag har aldrig haft problem förut med att komma fort.

Det är inget problem nu heller, vänta 5 minuter sen kör igen. Kroppen är ingen robot, har din tjej problem med det är hon dum i huvudet.


   
SvaraCitera

Naxxrams:

Lätt att få in en slapp kuk i slidan om man inte är lika " på " ..

1. Ha sex, kom så fort du vill.
2. Vänta en timme eller så tills du kan få upp den igen.
3. Sucess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

WOW, dagens nörd!

Eller så försöker du förstå vad som menas?


   
SvaraCitera
Tyrael

Egyptologen:

ett tard 🙂

Image


   
SvaraCitera

Tyrael:

Vänta nu, finns det regler för LÅNEORD som inte finns i svenska akademiens ordlista? ;d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

2. Vänta en timme eller så tills du kan få upp den igen.

Den här tjejen får upp han efter enbart ett par minuter 😉

Hakuna matata:

2. Vänta en timme eller så tills du kan få upp den igen.


   
SvaraCitera

Tyrael:

ä

"en retard" låter fett tardigt[confused]


   
SvaraCitera