Aviseringar
Rensa alla

Kommer för mycket


Ämnesstartare

När jag runkar och sedan kommer så kommer det en jävla massa. För mycket. Skulle jag komma på golvet så é det jäkla jobb och ta bort allt. Det finns möjligtvis inget man kan ta för att få lite mindre sperma när man kommer? I alla fall under när man bara runkar. När man har sex (som jag fortfarande inte har haft! [chocked] ) så ska det nog inte göra något. Fast finns det inget får jag väl leva med det. Bara till att spruta i toaletten som jag annars gör. Inget jätte problem det här, utan mer en undran om det finns något för det.


   
Citera
Ämnesetiketter

tur att man inte har sånt problem, för mej rinner det knappt över knogarna[blush]


   
SvaraCitera

Hahahahaha [bigcheers]
Vilket jävla problem du har [love]


   
SvaraCitera

Tror att du helt enkelt bara är sådan. Tror ej du kan göra något åt det. Inte vad jag vet iallafall.


   
SvaraCitera

kebu12:

för mej rinner det knappt över knogarna[blush]

HAHAHA du är så jävla vidrig xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hur det är, mitt ragg kommer alltid så jävla mycket. Hamnar överallt. Som i någon porrfilm. Sjukt jobbigt när man inte är hemma. Tyvärr vet jag inget botemedel till överdriven sädestömning...


   
SvaraCitera

Floppsen:

HAHAHA du är så jävla vidrig xD

varför säger du så för? är det vidrigt att jag runkar eller vidrigt att det rinner på mina knogar, det kan jag ju faktiskt inte hjälpa, kan ju inte runka utan händer liksom[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

[sad]

De bilderna du gav mig i mitt huve är vidriga [mad][mad][mad]
FY PÅ DIG KEEEEEBU[mad]


   
SvaraCitera

Floppsen:

De bilderna du gav mig i mitt huve är vidriga [mad][mad][mad]
FY PÅ DIG KEEEEEBU[mad]

Lovar att din mamma skulle gilla det[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Lovar att din mamma skulle gilla det[wink]

Ja men hon är kvinna [sad]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Ja men hon är kvinna [sad]

En rejäl sådan också[cute]
Image
Dold text: den bästa bilden jag hade på henne[blush]


   
SvaraCitera

Töm dig oftare?


   
SvaraCitera

Lyxrunka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att tömma mig oftare går inte, kan bara göra det typ 1 gång om dagen och jag kommer mycket även om jag gör det 1 gång om dagen. Att runka med kondomer känns meningslöst och dyrt. Nu vet jag att jag kan få dem gratis, men kan ju inte gå ditt hela tiden. Kan väl göra det någon gång kanske, men det är inte optimalt. Vilket I-lands problem egentligen. [crazy]


   
SvaraCitera

Lär dig komma utan att spruta genom att öva upp PC-muskeln. Typ. Eller något
[blush]


   
SvaraCitera