Aviseringar
Rensa alla

Kommer för snabbt!


Ämnesstartare

Jag är arton och är inte nöjd med hur länge jag håller i sängen. Jag har onanerat mycket genom åren och har säkert haft sex med min flickvän hundra till två hundra gånger, men jag kommer ändå efter mindre än fem minuter. Speciellt om man inte har haft sex på några dagar. När jag använder kondom tar det lite längre tid men fortfarande alldeles för kort. Vad gör man lixom?


   
Citera
Ämnesetiketter

Man kan träna upp sin PC-muskel. Dvs. den muskeln som öppnar/stänger tunnelbanan ;>

Du kan öva när du kissar. Genom att mitt i att knipa ihop med muskeln mitt i kissandet. Övning ger färdighet ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träna träna träna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om det förstör det lite så kan du försöka tänka på andra grejer medan du har sex med din flickvän, avtändande grejer. Detta kan hjälpa mycket i början, sen när du blir mer van vid att hålla ut längre kan du skita i det o bara njuta.


   
SvaraCitera

Skaffa en asful tjej [shake]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Skaffa en asful tjej [shake]

Enda svaret på din fråga. Svälj din stolthet och gå ner många nivåer.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Skaffa en asful tjej [shake]

finns inga[rolleyes][no-no]


   
SvaraCitera

Lav89:

finns inga[rolleyes][no-no]

SETT ASMÅNGA.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

SETT ASMÅNGA.

well då ser du fel unge man 🙂 du kanske tycker att någon är ful men jag kanske tycker att hon är fin? vad är hon då?


   
SvaraCitera

Lav89:

well då ser du fel unge man 🙂 du kanske tycker att någon är ful men jag kanske tycker att hon är fin? vad är hon då?

Hon är ju ful för du är uppenbarligen blind.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Hon är ju ful för du är uppenbarligen blind.

där har vi skillnaden mellan dig och mig. jag vet mer än du vet om livet. [wink]


   
SvaraCitera

Lav89:

där har vi skillnaden mellan dig och mig. jag vet mer än du vet om livet. [wink]

Bortsett från det är vi två tvillingsjälar.

Fuck you Mustafa, pallar inte dina skitsnacker.


   
SvaraCitera

Mufasa*


   
SvaraCitera

Det är ju skönt att komma snabbt. Så man får det överstökat och får sova.


   
SvaraCitera

Var full


   
SvaraCitera