Aviseringar
Rensa alla

Kommer för snabbt!


Ämnesstartare

detta ar superallvarligt.min man har ocksa det problemet vilket resulterar i att jag inte vill ha sex med honom och vantar tills jag dor av sexuell frustration, vilket resulterar i sex en gang i veckan vilket resulterar i att han kommer pa en minut.det har blivit en ond cirkel och jag ar mycket upprord.har sagt till honom att lasa bocker och what not,men mer kan jag ju inte gora.kan ju inte trana at honom,javla manapa ar han.


   
SvaraCitera

muttis:

javla manapa ar han.

Antar att han är rik och tillfredsställer dina materialistiska behov...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svampuss:

Antar att han är rik och tillfredsställer dina materialistiska behov...

nej han ar fattig och stundent och hans chanser att bli rik ar minimala eftersom han ar musiker.jag alskar honom antar jag och darfor stannr jag kvar,men vart sexliv ar bajs.


   
SvaraCitera

muttis:

jag alskar honom antar jag

Men varför?
Med tanke på:

muttis:

javla manapa ar han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Man kan träna upp sin PC-muskel. Dvs. den muskeln som öppnar/stänger tunnelbanan ;>

Du kan öva när du kissar. Genom att mitt i att knipa ihop med muskeln mitt i kissandet. Övning ger färdighet ;>

det enda svaret som varit bra, hittils [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blade Runner:

Det är ju skönt att komma snabbt. Så man får det överstökat och får sova.

Kunde inte hålla med dig mer!


   
SvaraCitera

muttis:

nej han ar fattig och stundent och hans chanser att bli rik ar minimala eftersom han ar musiker.jag alskar honom antar jag och darfor stannr jag kvar,men vart sexliv ar bajs.

Sug av honom några timmar innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svampuss:

Men varför?

for att han ar ultrasmart och rolig,han har en massa talang for det han gor och ar en underbar manniska som respekterar mig.dessutom ar han superhet.

har jag gjort dig mycket upprord genom att kalla min man en manapa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Sug av honom några timmar innan.

okej ett annat problem ar att han inte kan ha sex mer an en gang per dag,sa suger jag av honom idag blir det inget mer sex for mig forrens imorgon eller dagen efter.


   
SvaraCitera

muttis:

ar en underbar manniska som respekterar mig.

muttis:

har jag gjort dig mycket upprord genom att kalla min man en manapa?

Inte upprörd, snarare konfunderad. Dessutom skrev du "javla manapa".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns piller på apoteket. Piece of cake.


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Det finns piller på apoteket. Piece of cake.

Jaså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jaså?

Japp. Jag fick i alla fall en inspelad nyhetssändning om det av min bror via mms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svampuss:

Inte upprörd, snarare konfunderad. Dessutom skrev du "javla manapa".

jag var upprord nar jag skrev mitt inlagg och jag ar upprord pa honom nu.men grejen ar att jag nu skiter i om sexet tar en minut.han och jag har inte langre nagon sexual connection/tension. ingenting alls som det var innan.har vart tillsammans i tva ar snart och jag undrar om han fortfarande vill ha mig.


   
SvaraCitera

muttis:

han inte kan ha sex mer an en gang per dag

varför?


   
SvaraCitera