Aviseringar
Rensa alla

Kommer homosexualiteten minska eller öka dom nämstaste 10 åren


Ämnesstartare

I dagens läge är homofrekvensen ganska hög. Sexuella perversioner av alla sorter välkomnas av samhället och istället för att hjälpa dom drabbade så uppmuntras dem. Men om vi försöker se på framtiden lite, så kan man fråga sig om det ser ljust ut eller om trenden ser ut att fortsätta. Även om jag i grunden är en optimistisk person så tror jag det är orealistiskt att se en förbättring inom överskådlig framtid.


   
Citera
jonta

Jesuslever777:

Homosexualiteten kommer minska (Du röstade på detta alternativ)

Jag är ju ingen forskare men eftersom man vad jag vet föds som homosexuell så borde det vara genetiskt, och eftersom de väldigt sällan iallafall fortplantar sig så borde ju det minska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jesuslever777:

Sexuella perversioner av alla sorter välkomnas av samhället

Nej...

Det är bara homosexualitet, bisexualitet och avhållsamhet (och vissa transpersoner) av sexuella "avvikelser" som man accepterar i samhället, men man visar typ ingen tollerans mot pedofiler, hebefiler, tiderlagsutövare, incest-människor osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Jag är ju ingen forskare men eftersom man vad jag vet föds som homosexuell så borde det vara genetiskt, och eftersom de väldigt sällan iallafall fortplantar sig så borde ju det minska.

Det är genetiskt, men det är inte ärftligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

tiderlagsutövare, incest-människor

Tidelag är legalt i Sverige, incest i vissa fall också (exempelvis två syskon)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte att det kommer ändras särskilt mycket överhuvudtaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jesuslever777:

Lika vanligt under tio år (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jesuslever777:

Tidelag är legalt i Sverige

det är fortfarande inte socialt accepterat. Det är jävligt stor skillnad på om något är accepterat och hurvida det är lagligt eller inte.

Sen så är inte heller dendrofili, nekrofili och att tända på insekter inte heller "okej" i dagens samhälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att
ÖÖÖÖÖRn RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN
ÖÖÖRN WROOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooMMMMMM​​​​​MMMMMMMMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRNNNNNNNNNNNÖRNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN​NNNN ÖRNNNNNNNNNÖRÖÖ-ÖÖÖ-ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​​​​​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUOUI​OIIIIII​IIIIIII​IIIIIII​IIIIIII​IIIIEHHHHHHHHHHHHHHHHOIOOOOOO​OOOOOOOOOOOOOO​OOOOURRRRRRRRR​RRRRHHHHHHHHHH​HWROOOOOOOOOOO​O​OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO​OOOOOOOOOOMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Sen så är inte heller dendrofili, nekrofili och att tända på insekter inte heller "okej" i dagens samhä

Precis som homosexualitet rör det sig om synd, om en förvriden sexualitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda som är synd med homosexuella är att de inte kan fortplanta sig för att sprida sina homogener. Alla borde vara homosexuella.

McLuver:

Det är genetiskt, men det är inte ärftligt...

ärftlig ärftligare, ärftligast
DiskuteraÄndra

adjektiv

översättning

Visa detaljer

nedärvd, hereditär

genetic (biologi)

Ärftlig och genetisk är samma sak


   
SvaraCitera
jonta

McLuver:

Det är genetiskt, men det är inte ärftligt...

Nja, http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/mans-homosexualitet-delvis-arftlig-1.315563


   
SvaraCitera

Jesuslever777:

Lika vanligt under tio år (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jesuslever777:

Homosexualitet kommer öka under tio år (Du röstade på detta alternativ)

Hoppas jag <33333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jesuslever777:

Lika vanligt under tio år (Du röstade på detta alternativ)

fast fler kanske kmr ut


   
SvaraCitera