Aviseringar
Rensa alla

Kommer hon ta mig tillbaka


Ämnesstartare

timpeltt:

1. detta är ett ungdomsforum, familjeliv eller flashback passar nog bättre
2. Ge henne tid. 

Skulle du kunna skapa ett konto på flashback till mig och skicka uppgifterna. Jag har ingen dator för tillfället och telefonen verkar inte vilja hjälpa mig då det dyker upp nånting konstigt varje gång jag skriver min mail. Du kan ange Gladiator_350@Outlook.com som mail 


   
SvaraCitera

Gladiator350:

Det kanske blir jag som inte kommer vilja ha henne efter ett tag. Hon är inte felfri hon heller. Alla gör misstag i livet tänker jag. Om hon verkligen älskat mig under alla dessa år då visar hon det genom att ge mig en ny chans. Om inte, då vet jag hur långt hennes kärlej räcker. För hon har kännedom om hur jag var innan steoriderna tog över mig. 

ja, klart det kan bli så. och då finns väl inget problem? inga människor är felfria.

håller nog inte med dig om det andra dock, bara för att man älskat någon en gång i tiden så betyder inte det att det finns en skyldighet att alltid göra det. människor förändras och jag tycker inte man kan begära att bli älskad och få nya chanser om man betett sig illa (även om det nu berodde på ett missbruk). 

men som sagt, ta det lugnt och jobba med dig själv. sen kan du kanske höra av dig i framtiden utan att ha en massa förväntningar eller ställa krav, och se om hon vill ge det en ny chans.


   
SvaraCitera
Turbo

Blev du nå biff då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turbo:
Blev du n

subhuman girl:

ja, klart det kan bli så. och då finns väl inget problem? inga människor är felfria.

håller nog inte med dig om det andra dock, bara för att man älskat någon en gång i tiden så betyder inte det att det finns en skyldighet att alltid göra det. människor förändras och jag tycker inte man kan begära att bli älskad och få nya chanser om man betett sig illa (även om det nu berodde på ett missbruk). 

men som sagt, ta det lugnt och jobba med dig själv. sen kan du kanske höra av dig i framtiden utan att ha en massa förväntningar eller ställa krav, och se om hon vill ge det en ny chans.

Hon e bortglömd. Fattar inte vad som hänt de senaste veckorna men jag har slutat tänka på henne. Tror ja vet vf. Jag va den som aldrig ville pussade henne, säga jag älskar dig å så under relationen. Tyckte inte ens att hon var fin eller mysig på de sättet.  De va mer hon som tvingade mig att säga fina saker å så. Sen vid separationen kändes de som om ja förlorat halva mig och jag fattar vf. Svaret e att Jag aldrig känt trygghet hemma men fann de med henne. Men nu när jag fått mycket bättre relation med mina familjemedlemmar och funnit trygghet med de så känns de som om jag glömt bort henne. Vem är de som var kär egentligen? Jag eller hon? Tror att relationen för mig handlade mer om trygghet. Känner mig taskig på nåt sätt. Känns som om ja utnyttjat henne men ändå inte. Hon var/är så kär i mig så hon nästan va besatt. 


   
SvaraCitera