Aviseringar
Rensa alla

kommer inte av kille 🙁


Hade precis samma problem tills jag hittade min nuvarande kille ^^ Det enda jag väl kan säga är att tiden har lärt mig slappna av och vilka ställningar som är skönast. Förra killen var min första och jag visste inget om vad jag tyckte var skönt på något sätt när vi började snuska oss. Med nye killen kunde jag ju iaf instruera honom i grunderna på "det här är skönt" typ och så gjorde vi liksom bara saker som var sköna i början, inga krav. Plötsligt så råkade jag komma! Fast jag har bara lyckats komma en enda gång vaginalt, annars kommer jag bara analt.

Prova att dra med killen in i duschen annars ^^


   
SvaraCitera

Svaret är enkelt: Lär dig komma genom vanlig onani först och främst. Hur ska han veta vad han ska göra när du inte ens vet det själv hur det fungerar utan en dusch?


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Lär dig komma genom vanlig onani först och främst. Hur ska han veta vad han ska göra när du inte ens vet det själv

Mycket handlar om att förstå sin egen kropp, tror jag. Jag har alltid varit väldigt nyfiken när det kommer till sex och hur man onanerar på olika sätt men jag hade bara haft sex tre ggr och aldrig kommit.

Nu har jag hittat en kille som jag känner mig tillräkligt avslappnad med att vi testar allt. Jag har bara kommit en gång när han var i mig men vi har inte slutat expimentera. Det ska vara kul att ha sex.

Har du testat att onanera framför honom, det kan få er båda att slappna av. Ibland kan det handla om för mycket på en gång, se om han kan slicka dig och när det börjar bygga upp att han för in två fingrar. Det finns men massa att utforska. Oroa dig inte, du hittar snart ditt sätt.


   
SvaraCitera

Sex handlar bara inte om att komma. Men om han har svårt för att få dig att komma, hjälp till då och ta saken i egna händer. Inget att skämmas över.


   
SvaraCitera

Stensaxpåse:

Hej jag har ett jätte problem

Tycker de flesta förslag här låter riktigt bra, ett tips till som funkade för min tjej iaf (jag vet alla tjejer är olika så inga kommentarer om det nu) det var att inte ha själva orgasmen som målet utan bara ha det bra tillsammans och låta orgasmen bli ett plus i kanten om den kommer. Annars kan det lätt bli lite spänt och krystat läge och det kommer inte att hjälpa speciellt mycke... sen är ju kommunikation A & O, typ säg vad du gillar och hur han ska göra.

vi killar är ganska korkade speciellt när vi är upphetsade och blodet inte riktigt når hjärnan [wink]


   
SvaraCitera