Aviseringar
Rensa alla

Kommer inte över honom även fast han varit så vidrig mot mot


Ämnesstartare

Så denna kille skrev jag bara med och vi snackade i fleeera timmar på natten tills klockan 4-5 på natten. Det kändes bra. Men jag är som person en som får känslor lätt men det kan sedan gå över!?

så iaf så var det upp och ned gångar. När jag skrev om vi skulle träffas så kändes det lite som att han använde bortförklaring men jag brydde mig inte så mycket så jag sa att det var lungt. 

sedan så hade jag och hans gemensamma vänner och vi hade aldrig träffats. Men jag va på fest en lördag(gjorde inget dumt) och skrev om han ville komma, jag saknade honom sååå mycket och ville krama honom. Bara honom. Så jag skrev något i stil med att jag ville ha en kram någon gång. Men han spelade svår på den och skrev ”det vill så gärna ha vaaa” o då skrev jag ”bestäm dig nu annars finns det många och välja på här” och då svarade han med ”tar det som ett ja” och sedan dagen efter hade han cup och jag känner flera i hans lag.

då hade han berättat lite om mig till sina kompisar och de började ta bilder på han jag skrev med o skickade till mig. Tills lut ringde de också, men det var min kompis i hans lag som ringde och skulle skoja med mig.

sedan så skojar de om andra killar som jag och mina närmaste vänner skojar om till hans om jag skrev med och gjorde honom lite osäker(tror jag).

efter det tyckte en i hans lag att jag var snygg och ville att jag skulle adda hnm men då sa jag ”då får han Adda” och han addade och då skrev han som jag skrev med ”ha så kul hejdå grattis btw” som om jag vore någon som går till vem som helst?

han va dryg mot mig heeela den kvällen och det gjorde mig jätteledsen. Han skrev bl.a. ”vi kan sluta snacka om vill” på ett drygt sätt.

och då avslutade vi det den kvällen o han valde att ta bort mig efter någon dag.

sedan så efter en månad började jag på hans skola(inte för hans skull) och det var då som allt förvärrades.

han började snacka skit om mig till våra gemensamma kompisar och skryta om att han tagit bort mig o grjer, riktigt omoget beteende. Kan ha varit flr att jag va mycket med killarna och pratade inte ens med hnm. Vilket inte var så konstigt eftersom att han hade tagit bort mig.

det hela började alltså i somras, vi skrev i ca 1 månad. 
men än idag kan jag inte sluta tänka på honom, jag brukar krama om min nallebjörn och tänka att det är han, jag har börjat drömma om honom m.m. Skratat för mig själv och allt sånt. Känner mig som en psykopat. Jag la ner sååå mycket tid på denna kille men han valde att istället vara taskig mot mig, kalla mig för grejer och snacka väldigt mycket skit om mig och att han inte hade velat vara ihop med mig.

jag är så förkrossad och har tappat det helt.
har två lektioner per vecka med honom och ibland så när jag kilalr på honom så tänker jag ”tänk om det var vi” han är inte så mycket av min typ men det är något speciellt med honom som jag INTE kommer över. Nu är det distansundervisning så hoppas verkligen på bättre tider.

när jag pratar med andra om detta så säger alla att han inte förtjänar mig. Jag vet inte riktigt hur han är som person, har aldrig pratat med honom irl men när vi skrev så ”tryckte han ner mig” därför blev jag inte ledsen varken nör han tog bort mig eller när det avslutades. Han svarade sent och va rätt så kall av sig förutom första natten vi skrev. 

han vet så känsliga grjer om mig så attt det får mig att känna mig som en riktig dum människa som litade på honom. Har nämligen svårt för att lita på människor pga vissa händelser tidigare i mitt liv och han har verkligen förvärrat det totalt.

han har ingen aning om hur jag mår, hur jag känner och hur krossad och arg jag är på honom. Har sagt till läraren att jag inte ville hamna i samma grupp som honom men han valde alltid at sätta sig nära mig. När han 1-2 månader skrev via en gemensam väns snap att han inte ville vara vän  med mig och det var anledningen till att han tog bort mig.

jag känner mig så sjukt besviken.
men ändå så tycker jag om honom, det kanske beror på at jag tror(mer inbillar mig) att han ångrar sig men det vet ju inte jag. Han kanske inte alls gör det. 

hur ska jag göra för att jag gråter väldigt ofta över det och känner mig inte tillräckligt, jag vill känna mig älskad och inte hatad.


   
Citera

Är i en liknande situation eller ja, jag va. Det andra säger till dig är så sant, om någon behandlar dig som skit så ska den personen aldrig känna sig speciell av dig. Du ska ha kul, umgås med dina vänner, skratta, kanske kolla in nån ny kille haha, vad vet jag?Försök att inte va på platser där han brukar vara tills tankarna börja släppa, umgås lite mer med personer som inte har något knyt till han, och visa dig stark. Det kommer vara jobbigt ett tag men när du verkligen inser att du förtjänar så mkt bättre så kommer allt bli bra.  Jag lovar. Finns i pm om de är nät du vill snacka om 🙂


   
SvaraCitera

Ey det e jag: vi snackade i fleeera timmar på natten tills klockan 4-5

jag har inte läst/kommer inta läsa hela ditt inlägg men det jag har lärt mig både av egna erfarenheter och andras är att ingen människa är värd den sömnen du behöver få för att må bra. Så stanna aldrig upp till kl 4-5 för att snacka med nån för om den personen bryr sig så mycket om dig håller hen dig inte uppe så länge och istället ringer lite tidigare. 


   
SvaraCitera

Ey det e jag: ”bestäm dig nu annars finns det många och välja på här”

Hur kan du förvänta dig vara älskad om du säger sådant här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Hur kan du förvänta dig vara älskad om du säger sådant här?

För att han lekte svår hela tiden, något som inte var kul längre. Lixom va jättegullig men fick typ halvtdryga svar tillbaks och det uppskattade jag inte


   
SvaraCitera

widediaper:

jag har inte läst/kommer inta läsa hela ditt inlägg men det jag har lärt mig både av egna erfarenheter och andras är att ingen människa är värd den sömnen du behöver få för att må bra. Så stanna aldrig upp till kl 4-5 för att snacka med nån för om den personen bryr sig så mycket om dig håller hen dig inte uppe så länge och istället ringer lite tidigare. 

Vilket efterblivet argument. Det är ju bara för att de klickar så bra att de kan inte sluta prata.


   
SvaraCitera

Ey det e jag:

För att han lekte svår hela tiden, något som inte var kul längre. Lixom va jättegullig men fick typ halvtdryga svar tillbaks och det uppskattade jag inte

lär dig att vara snäll när andra är elaka

och bli ihop med mig istället. Mycket glad


   
SvaraCitera