Aviseringar
Rensa alla

kommer inte vidare


Ämnesstartare

e kille på 14 år, haft mkt kontakt med en tjej i klassen, snackat mkt på msn o så.
Jag var/är jävligt kär i henne, jag sade det till henne, sen hände typ ingenting. det gick nån månad, kanske fler än en, och jag ville ha klarspråk om vad fan det var hon ville, och var man "gillad som vän". Dagen efter bröt jag allt, total-iggade hon, blockade från msn etc. Jag trodde att jag kommit långt, ända tills att hon försökte prata med mig igenom en polare(fråga vrf jag blockade bl.a), och då förstördes allt typ.
Jag började bry mig igen, så som jag gjorde innan de sket sig. Under den hela tiden så var jag i helhet deppig också, men jag tänkte att om jag visste hur allt slutade så skulle det gå över. Men nu är jag ju där igen, och jag vet inte hur jag ska göra nu..
Borde jag fortsätta springa eller stanna och konfrontera det?
Har även sagt till mig själv att om hon skulle försöka igen så skulle jag ge henne ett ultimatum - ska du prata så glöm msn.

help plz..


   
Citera

satsa på att komma över det


   
SvaraCitera

Synd att bryta kontakten bara för att du är kär. Var öppen med det, säg till henne att det är ett lite känsligt ämne så hon inte råkar riva upp några sår och försök att komma över henne. Hitta någon annan tjej du gillar som du kan fokusera tankarna på istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just nu känner jag mig som gärningsmannen eftersom jag innerst inne vet att hon bryr sig och jag har bara skitit i henne nu.
Om jag går tillbaka så kommer jag aldrig ut känns det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabsås:

e kille på 14 år

Fan du ska inte hänga läpp över detta min vän. Du är 14 år och har hela livet framför dig. Den situationen du upplever nu kommer du minst uppleva 10 gånger till innan du hittar den "Rätta".
Så sluta häng läpp och försök gå vidare, det finns tusen fiskar i havet

[bigcheers]


   
SvaraCitera

kebabsås:

total-iggade hon


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Är hon intresserad nu då? Då är det väl bara att satsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon var/är ej intresserad och jag var typ galen i hon(tro det eller ej) och jag vet att de kommer fortsätta kännas typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk säger ju att sånt här går över, men gör det verkligen det? Känns inte så just nu liksom.


   
SvaraCitera

Hon kanske vill ha chatsex :S


   
SvaraCitera