Aviseringar
Rensa alla

Kommer jag att dö ensam?


Jamesy
Ämnesstartare

Hej, folks. 
Jag är en ung kille på 16 år, som går första året på gymnasiet. På senaste tiden, har jag känt mig väldigt ensam och frusen på grund av mitt icke-befintliga kärleksliv. Anledningen till min ensamhet är dels för att jag är homosexuell, och dels för att många jämnåriga killar är i garderoben och väntar på att komma ut. Något jag inte verkar förstå är, att varje gång jag kommer i kontakt med en homosexuell kille, så är han antingen upptagen eller oattraktiv. Hur länge ska jag behöva vara singel?...


   
Citera

I och med att du faktiskt är hela 16 år så skulle jag vilja påstå att det är kört för dig. Har man inte hittat sin livs kärlek före sin 14årsdag är chansen endast 12,27 % att man kommer göra det.


   
SvaraCitera
Kudhos

Hur ska vi veta hur länge till du ska behöva vara singel? Det är inte som någon timer där ba "happ, nu har det gått X antal dagar, din pojkvän kommer med posten inom 4-5 arbetsdagar."

Ungdomar dessa dagar, så entitled......
...

....


   
SvaraCitera

Det låtar först och främst som att du behöver höja ditt självtroende, tryck aldrig ner dig själv. Ditt självförtroende kan du vända genom att börja med att sova och äta regelbundna tider. Det är vetenskapligt bevisat. Träning gör det också. 


   
SvaraCitera

vodkaistheshit:
I och med att du faktiskt är hela 16 år så skulle jag vilja påstå att det är kört för dig. Har man inte hittat sin livs kärlek före sin 14årsdag är chansen endast 12,27 % att man kommer göra det.

är det sant?


   
SvaraCitera

vodkaistheshit:
I och med att du faktiskt är hela 16 år så skulle jag vilja påstå att det är kört för dig. Har man inte hittat sin livs kärlek före sin 14årsdag är chansen endast 12,27 % att man kommer göra det.

Haha, tack för att du fick mig att må bättre! 

Så sant det där. Tur att det bara är ett inlägg av ironi, jobbigt om det vore verklighet!


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

Tack för den ironin. 


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

Sägmig:
Det låtar först och främst som att du behöver höja ditt självtroende, tryck aldrig ner dig själv. Ditt självförtroende kan du vända genom att börja med att sova och äta regelbundna tider. Det är vetenskapligt bevisat. Träning gör det också. 

Jag har ett väldigt högt självförtroende och jag känner inte att jag behöver ändra på det. Tack ändå. 


   
SvaraCitera

Jamesy, lugn. Som ironi-killen sa, du behöver absolut inte oroa dig för att bli lycklig.

Om du inte hittar din kärlek inom snar framtid kommer du garanterat att göra det när du vuxit på dig ett par år. Och tro mig, du kommer absolut inte ångra dig med väntetiden. Hellre en guldklimp än en smula silver

Är du så klok som du är kommer många killar vilja ha dig det kan jag garantera.
Idag är många riktigt äckliga och vidriga, och där sticker du ut med din fräscha-look och ditt eleganta sätt att vara på


   
SvaraCitera

Jamesy:

Jag har ett väldigt högt självförtroende och jag känner inte att jag behöver ändra på det. Tack ändå. 

då är det ju bara att du letar vidare Skeptisk


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

Kudhos:
Hur ska vi veta hur länge till du ska behöva vara singel? Det är inte som någon timer där ba "happ, nu har det gått X antal dagar, din pojkvän kommer med posten inom 4-5 arbetsdagar."

Ungdomar dessa dagar, så entitled......
...

....

...


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

Awflauggz:
Jamesy, lugn. Som ironi-killen sa, du behöver absolut inte oroa dig för att bli lycklig.

Om du inte hittar din kärlek inom snar framtid kommer du garanterat att göra det när du vuxit på dig ett par år. Och tro mig, du kommer absolut inte ångra dig med väntetiden. Hellre en guldklimp än en smula silver

Är du så klok som du är kommer många killar vilja ha dig det kan jag garantera.
Idag är många riktigt äckliga och vidriga, och där sticker du ut med din fräscha-look och ditt eleganta sätt att vara på

Tackar. Jag uppskattar verkligen ditt positiva tänk. 


   
SvaraCitera

1) Vi kommer alla att dö ensamma, ingen lever någon annans liv.
2) Du har gott om tid att skaffa en partner och leva i en stabil och ömsesidig relation.


   
SvaraCitera

letaru aktivt efter någon, eftersom du tycker det fattas dig. Eller går du bara genom livet o inser att du skulle vara gött att ha någon? Känns svårt att hitta andra som är homosexuella dock när man är så ung som du. Men finns säkert massa ställen bara du kollar lite


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

Razor:
1) Vi kommer alla att dö ensamma, ingen lever någon annans liv.
2) Du har gott om tid att skaffa en partner och leva i en stabil och ömsesidig relation.

Sant, det. 


   
SvaraCitera