Aviseringar
Rensa alla

Kommer jag att dö ensam?


Jamesy
Ämnesstartare

Fkpaw:
letaru aktivt efter någon, eftersom du tycker det fattas dig. Eller går du bara genom livet o inser att du skulle vara gött att ha någon? Känns svårt att hitta andra som är homosexuella dock när man är så ung som du. Men finns säkert massa ställen bara du kollar lite

Jag låter bli att engagera mig i kärleksakter, av den anledningen att jag aldrig duger för en kille. 


   
SvaraCitera

Jamesy:

Jag låter bli att engagera mig i kärleksakter, av den anledningen att jag aldrig duger för en kille. 

"varje gång jag kommer i kontakt med en homosexuell kille, så är han antingen upptagen eller oattraktiv. Hur länge ska jag behöva vara singel?..."

Låter som din syn på andra går ihop lite med den du bemötts av.

 Kass anledning att du bestämmer vad andra tycker om dig ist för att låta dem ha en egen åsikt och om du låtere bli att engagera dig, varför klagar du då på att du är ensam?


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

#Hypocrite 


   
SvaraCitera

Oj det beror nog på när du dör. Man vet ju aldrig.


   
SvaraCitera

Tråkigaste svaret är att kärlek kommer, har själv levt 18 år och aldrig känt sån kärlek till någon annan än en vän. Men det är alltid bra att flytta/ åka bort och träffa nya människor, du hittar säkert fler homosexuella genom kontakter du kanske inte än har


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

feministfittan:
Tråkigaste svaret är att kärlek kommer, har själv levt 18 år och aldrig känt sån kärlek till någon annan än en vän. Men det är alltid bra att flytta/ åka bort och träffa nya människor, du hittar säkert fler homosexuella genom kontakter du kanske inte än har

Kan inte mer än att hålla med dig där. Älskar ditt användarnamn btw. 


   
SvaraCitera

Jamesy:

Kan inte mer än att hålla med dig där. Älskar ditt användarnamn btw. 

Tack Hjärta


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

You're welcome <3 


   
SvaraCitera

Tror det blir lite lättare runt 18-årsåldern eller så. 

Sen kanske du blir som jag, men det är ganska liten risk för det.


   
SvaraCitera

Awflauggz: och där sticker du ut med din fräscha-look och ditt eleganta sätt att vara på

det är inte lady gaga som skriver


   
SvaraCitera

Du är bara 16, och hur jobbigt det än är att höra så; tålamod!!!! Hjärta


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

isola:

det är inte lady gaga som skriver

...


   
SvaraCitera
Jamesy
Ämnesstartare

Zymba:
Du är bara 16, och hur jobbigt det än är att höra så; tålamod!!!! Hjärta

Du har rätt i det du skriver. Hjärta


   
SvaraCitera