Aviseringar
Rensa alla

kommer jag dö?


Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

förräns nu

Vad gör dig speciell? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

jag har hållt på med det i antal år och inte dött än

jag har inte heller dött än [crazy]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Emmelipemmeli:

jag har inte heller dött än

Fast iofs så ha jag haft en förjävla tur, kunde dött/blivit förlamad en gång men klarade mig med blåmärken, bula och en lindrigare hjärnskakning![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Vad gör dig speciell?

förutom att jag är jag
är jag dessutom årets medborgar i mopsens stat UM.

OCH MOPSEN ÄR ÖVERPOLISSHERIFF!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

förutom att jag är jag
är jag dessutom årets medborgar i mopsens stat UM.

OCH MOPSEN ÄR ÖVERPOLISSHERIFF!

Respekterar inte mopsens styre, så varför skulle jag respektera dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Fast iofs så ha jag haft en förjävla tur, kunde dött/blivit förlamad en gång men klarade mig med blåmärken, bula och en lindrigare hjärnskakning!

ett tag när jag trodde jag var odödlig (gick i sexan) var jag stammis på akuten xD fyra besök inte allt för långt ifrån varandra [cool]

grattis till dig också [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Respekterar inte mopsens styre, så varför skulle jag respektera dig?

för att du sagt att jag är söt en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

vore synd, hon som är så söt (Du röstade på detta alternativ)

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

för att du sagt att jag är söt en gång

Bevis tack, uttalar mig sällan snällt om folk [no-no]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Emmelipemmeli:

var jag stammis på akuten xD fyra besök inte allt för långt ifrån varandra

Jag har aldrig varit på akuten[tard] Ska väl i princip vara i koma eller ha benbitar utstickande överallt för att fara dit![ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag har aldrig varit på akuten Ska väl i princip vara i koma eller ha benbitar utstickande överallt för att fara dit!

åkte bara dit med värsta gångerna... typ landa rakt på huvet eller hamna under hästen eller nåt, men det är så segt, kommer in vid fyratiden på eftermiddagen, och sitter i väntrummet o dör fram till elva på kvällen, när man får gå in i ett ensamt rum och dö ytterligare två-tre timmar. SEN blir man kollad o får åka hem [zzz]
slutade dock åka dit i samma veva som jag slutade åka av [cute]


   
SvaraCitera

Man får en fast rumpa av att rida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Man får en fast rumpa av att rida.

har märkt det men tack för info [smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Emmelipemmeli:

typ landa rakt på huvet eller hamna under hästen eller nåt,

Det har man lyckats med!

Har en kompis som åker till läkare för typ vad som helst [surprised] fattar inte hur hon orkar!

Emmelipemmeli:

slutade dock åka dit i samma veva som jag slutade åka av

Är du en jag? En såndär som aldrig åker av oavsett hur nära det än ser ut å vara!

Min klass brukar bli lite småledsen, vi hade så att om någon åker av så får den bjuda på tårta, och jag var nära att åka av lite då och då så dom satt och hoppades men på nått sätt lyckades jag sitta kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Är du en jag? En såndär som aldrig åker av oavsett hur nära det än ser ut å vara!

har åkt av en gång sedan augusti 2007...
sitter jämt kvar
förutom en gång :S
skulle rida randomhäst som är skitstor, runt 170. skritta fram ute till dressyrlektion hihihi. så kommer jag typ 20 m efter de andra som går runt ridhushörnet, så de är BORTA!!! [censur] samtidigt kommer några som ridit ut, och hästen jag satt på blev överlycklig och tänkte inte gå ifrån hennes nyfunna vänner om det så gällde LIVET!. jag tog ett ledande tygeltag, hon flyttade framdelen en halvmeter bort från hästarna tills hon kom på vad jag höll på att göra... OMG jag höll ju på att rida bort från dem!! så hon panikstegrar högt som fan, jag sitter kvar första gången men andra gången vrider hon sig lite och jag valler som en liten vante rakt i marken i en liten hög. lyckligtvis var det ju innan lektionen så jag slapp bjuda på tårta [cute]


   
SvaraCitera