Aviseringar
Rensa alla

Kommer jag få mörkare röst


Ämnesstartare

Hej, är en tjej på 17 år snart men min röst asså.. Usch jag avskyr min röst. Jag låter som en 12 åring och jag har gått igenom puberteten o allt och fått lite, ba lite mörkare röst. Gick från en 9 åring till 12 årings röst. Har någon tjej varit me om samma? Och kommer jag få mörkare röst i framtiden eller måste jag låta som en 12 åring hela livet ut... Lite pinsamt är det faktiskt o prata ibland om ja får erkänna det själv. 


   
Citera

Nej, du kommer inte att få mörkare röst.


   
SvaraCitera

Hatar oxå min röst, du är inte ensam ialfFörvirradMen nej din röst kommer inte bli mörkare så du får bara försöka lära dig att gilla den istället!


   
SvaraCitera

Samma här, jag vågar inte höja min röst (skratta osv) men idag på jobbet arbetade jag med en som hör dåligt så hon frågade om jag kunde teckenspråket men det kunde jag inte, jag hittade bara på mitt eget så att vi kan förstå och göra det lättare för varann.

Skriva på mobilen, använder ringklocka om det behövs i andra sammanhang som när frukosten är färdig men ropa på busschauffören är det största hindret.


   
SvaraCitera

Malonepost:
Hej, är en tjej på 17 år snart men min röst asså.. Usch jag avskyr min röst. Jag låter som en 12 åring och jag har gått igenom puberteten o allt och fått lite, ba lite mörkare röst. Gick från en 9 åring till 12 årings röst. Har någon tjej varit me om samma? Och kommer jag få mörkare röst i framtiden eller måste jag låta som en 12 åring hela livet ut... Lite pinsamt är det faktiskt o prata ibland om ja får erkänna det själv. 

is this malone


   
SvaraCitera

De gulligt ju


   
SvaraCitera