Aviseringar
Rensa alla

kommer jag in på krogen såhär?


Ämnesstartare

ghostwriter:

Jag vet inte om killarna tycker det är sexigaste på dansgolvet? Testa en tight top och ett par hotpants istället  Glad

Är ute för min egen skull (ok idag mest för mina vänners skull men det blir nog kul)  inte för killarnas skull.  Kvinnors roll i samhället är inte att behaga mannen, inte heller är det deras dröm. 

Lotus Elise:

Fy fan! Tycker du ska testa, ha typ morgonrock och sen något annat under så du kan dra av dig den om de protesterar och säga att morgonrocken bara är för kylanSkadeglädje

Hahha en dag ska jag fan göra det! 


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Är ute för min egen skull (ok idag mest för mina vänners skull men det blir nog kul)  inte för killarnas skull.  Kvinnors roll i samhället är inte att behaga mannen, inte heller är det deras dröm. 
Hahha en dag ska jag fan göra det! 

Kommer vara så jävla klockrent! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha söt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Är ute för min egen skull (ok idag mest för mina vänners skull men det blir nog kul) inte för killarnas skull. Kvinnors roll i samhället är inte att behaga mannen, inte heller är det deras dröm.

Morgonrocken i sig är helt ok  Tumme upp  fast jag hade kanske förväntat mig att du som Mod kunde fixat att vrida bilden 90 grader motsols.  Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghostwriter:

Morgonrocken i sig är helt ok  Tumme upp  fast jag hade kanske förväntat mig att du som Mod kunde fixat att vrida bilden 90 grader motsols.  Glad

Vill få er att vrida era huvuden 90 grader istället,  känner att jag har power på så vis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice har aldrig sett en tjej  osminkad förr


   
SvaraCitera
KSENIA

DU KANSKE KOMMER IN SÅ MYCKET ATT DU ALDRIG MER KOMMER UT!!!! BA FAST PÅ KROGEN 😐


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Vill få er att vrida era huvuden 90 grader istället, känner att jag har power på så vis!

En fråga av allmän nyfikenhet... har du något under morgonrocken eller är du helnäck?  Mycket glad   På krogen alltså??


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

ghostwriter: fast jag hade kanske förväntat mig att du som Mod kunde fixat att vrida bilden 90 grader motsols. Glad

Är man inne på datorn då kan öppna bilden i ny flik, då hamnar bilden rätt. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice: Är man inne på datorn då kan öppna bilden i ny flik, då hamnar bilden rätt.

Jag kör ett gammalt antikt OS på den här datorn - MS Win XP Sp3 och FF  v33.0 och i gamla XP går det inte, tyvärr. Ledsen  Men det är lätt fixat i Photoshop.  Glad


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Morgonrockar....rockar? Cool


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

S3ON:
nice har aldrig sett en tjej  osminkad förr

WTF. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Morgonrockar....rockar? Cool

Indeed! 


   
SvaraCitera