Aviseringar
Rensa alla

Kommer jag kunna pierca om min navel??


Ämnesstartare

image_12.jpgHej, för några månader sedan piercade jag min navel men tog ut den för jag fastnade med den i säkerhetsbältet. Och då drogs smycket upp så det blev ett större "hål" men dum som jag va så lät jag den vara kvar sen så upptäckte jag att den höl på stötas ut pga detta då. Men jag var så dum att jag inte tog ut den så jag lät den vara kvar tills den stöts ut helt. Så såhär ser det ut nu, så jag undrar då om jag kommer kunna pierca om i framtiden? Är jätte nojig ifall det inte går. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Det läker väl antagligen och då kan du nog ta ett nytt hål


   
SvaraCitera

Kommer bli ett ärr av det där och då går det att pierca igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mogethejhej:
Kommer bli ett ärr av det där och då går det att pierca igen.

Det är redan ett ärr tog ut den för ca 3-4 veckor sedan, så det går pierca igen da? 


   
SvaraCitera

Beror på ärrvävnaden, kanske går att pierca en bit upp. Går inte att pierca i ärrvävnaden då den är hårdare osv.


   
SvaraCitera

Ajdan01:

Det är redan ett ärr tog ut den för ca 3-4 veckor sedan, så det går pierca igen da? 

Du kommer kunna pierca den igen om ett tag 🙂


   
SvaraCitera

Skulle inte göra det, den kommer inte sitta lika bra som förut, plus att det kommer ta ÅR innan skinnet blir bättre. För nu är det alldeles för tunt. Kommer bara göra ont.


   
SvaraCitera

Låt det va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Skulle inte göra det, den kommer inte sitta lika bra som förut, plus att det kommer ta ÅR innan skinnet blir bättre. För nu är det alldeles för tunt. Kommer bara göra ont.

Jag kommer inte pierca om på ett tag kanske om typ två år eller något men jag kommer nog åka till piercingstudion och fråga om det går att pierca om men somsagt kommer jag inte pierca om på väldigt länge. 


   
SvaraCitera

Jag säger som rogernw, låt det vara. Sluta medans den fortfarande liknar en navel.


   
SvaraCitera