Aviseringar
Rensa alla

Kommer jag någonsin att få en tjej?


Ämnesstartare

Tjena! Är en 18 årig kille som börjat sista året på gymnasiet. Börjar verkligen tveka på om jag någonsin kommer få en tjej. Det kan låta som att jag trollar, men jag är totalt seriös. Känns som att jag är en typisk kille som aldrig någonsin kommer att få röra en tjej... Jag har hört så sjukt mycket olika kommentarer om mig själv att det är svårt att veta om jag är populär, en tönt, ful, snygg etc etc.. Tjejer har sagt via sociala medier att jag ser bra ut (som jag aldrig träffat irl dock), 2-3 av min mammas kompis har någon gång sagt att jag blivit snygg... I och för sig är de 40+ så jag vet inte hur seriöst man bör ta de men however har de sagt det i alla fall. Rätt så awkward men ja.. En av mina poolare har sagt att jag är en  9 av 10 utseende mässigt. Och de är ungefär allt jag har hört genom mitt liv. Dock har nån tjej sagt att jag på någon bild är en 6 av 10 och nästa 9 av10 så svårt att riktigt veta var man ligger..

Har hur som helst på allvar inte varit på g med någon tjej någonsin, aldrig bestämt en träff med en tjej och kommer fan aldrig att hända heller. De närmsta jag kommit på mina 18 år är en tjej i min skola jag skrivit en del med men som gick åt helvete eftersom att jag är så jävla dålig när de gäller tjejer... Kunde typ bara hejja på henne i korriodrerna och undvek helst att prata en längre stund när hon har sina vänner där etc.

Sedan har jag varit halft på g eller vad man ska säga med en väldigt fin tjej som också går i min skola vilket jag fortfarande inte kan fatta hände på riktigt. Den första tjejen var fin men hon här var nog de närmaste min idealtjej jag sett.... Hon och hennes kompis gick fram till mig och prata lite rätt ofta och hon kolla in mig mycket etc. men hände aldrig något, såklart. Och de där är all erfarenhet jag har... Rutinerad kille dv

Har börjat oroa mig om de är min längd och vikt som kanske ställer till det för mig.. Är 188 cm lång vilket känns för långt för de allra flesta tjejer och att de ser de som oattraktivt som fan, och väger dessutom bara 82 kg till det så jag är rädd att det är de som gör att tjejer inte dras till mig... Annars har jag relativt kortklippt välvårdat mörkbrunt hår och bruna ögon med täta mörka ögonbryn vilket jag är rätt nöjd med.

Vad fan ska jag göra egentligen, börjar verkligen tära på självförtroendet att aldrig få tjejer.. Alla mina kompisar har tjejer hit och dit medans jag sitter här totalt ensam..


   
Citera

BredleySuperior: Är 188 cm lång vilket känns för långt för de allra flesta tjejer

de flesta tjejer gillar långa killar. 188 cm är inget extraordinärt.

BredleySuperior: bara 82 kg

du är normalviktig, mao. själv vägde jag 65 kg på 188 cm fram till ett par år sen.

haka inte upp dig på siffror.


   
SvaraCitera

men sluta skapa samma jävla tråd fyrtioelva jävla gånger förhelvete.


   
SvaraCitera

Det är inte ditt utseende. Du är en fegis. Gå bara och prata med nån tjej


   
SvaraCitera

BredleySuperior:

Har börjat oroa mig om de är min längd och vikt som kanske ställer till det för mig.. Är 188 cm lång vilket känns för långt för de allra flesta tjejer och att de ser de som oattraktivt som fan, och väger dessutom bara 82 kg till det så jag är rädd att det är de som gör att tjejer inte dras till mig... A

Nej, nej, nej.

Kvinnor gillar långa män. Det är manligt. Din vikt är det inga problem med, helt normal vikt.

BredleySuperior:

Vad fan ska jag göra egentligen, börjar verkligen tära på självförtroendet att aldrig få tjejer.. Alla mina kompisar har tjejer hit och dit medans jag sitter här totalt ensam..

För vissa tar det längre tid......vet vissa män som fick sin första partner vid 30 års åldern.....


   
SvaraCitera

188cm är inte långt vid 210+ så blir det mindre snyggt..


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

de flesta tjejer gillar långa killar. 188 cm är inget extraordinärt.

du är normalviktig, mao. själv vägde jag 65 kg på 188 cm fram till ett par år sen.

haka inte upp dig på siffror.

Inget extraordinärt kanske, men skapligt långt... För lång för många tjejer känns de som. 82 kg är ju fortfarande smalt, speciellt om man är så lång som jag är

silver judas:
men sluta skapa samma jävla tråd fyrtioelva jävla gånger förhelvete.

Sry, inte meningen... Blev nå fel på de andra jag skapade

Panda:
Det är inte ditt utseende. Du är en fegis. Gå bara och prata med nån tjej

Eller både och?

Lex:

Nej, nej, nej.

Kvinnor gillar långa män. Det är manligt. Din vikt är det inga problem med, helt normal vikt.

För vissa tar det längre tid......vet vissa män som fick sin första partner vid 30 års åldern.....

Jag är smal minst sagt.. Sen äre väl inte direkt onormalt på så sätt men ändå lång och smal...

SvenskWithAttitude:
188cm är inte långt vid 210+ så blir det mindre snyggt..

188 cm är längre än de allra flesta killarna.... 210 cm är väldigt väldigt onormalt


   
SvaraCitera

BredleySuperior: lång och smal

Ah fan också vilken osis! Om du ändå varit kort och tjock, då hade tjejorna svärmat dig!


   
SvaraCitera

allt beror på självförtroendet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:
allt beror på självförtroendet. 

Tror jag inte, visst delvis men knappast allt


   
SvaraCitera

BredleySuperior: Tror jag inte, visst delvis men knappast allt

ok kanske inte allt, men iaf 99%


   
SvaraCitera

Du är normal.

Det finns ingen anledning att du aldrig skulle få en tjej.

Allt handlar inte om utseendet. 

Många tjejer gillar långa killar dock.


   
SvaraCitera

Panda:

Ah fan också vilken osis! Om du ändå varit kort och tjock, då hade tjejorna svärmat dig!

+1


   
SvaraCitera

Nä du tänker för mkt!


   
SvaraCitera