Aviseringar
Rensa alla

Kommer jag någonsin att få en tjej?


Haha 188 är väl ideallängden för de flesta killar, men du klagar du 😛


   
SvaraCitera

Låter som att du bara har dåligt självförtroende vilket märks då allt du skriver handlar om ditt utseende, hur du överanalyserar meningslösa saker som längd och fokuserar så mycket på hur du tror att andra uppfattar dig. Du behöver bygga upp ditt självförtroende och sluta tro att det har så mycket att göra med utseende. Sluta vara feg och blyg, det är otroligt oattraktivt med en person som känns såpass osäker och rädd. Var dig själv med stolthet, försök inte vara någon du inte är, det märks och det känns bara falskt. Bry dig mindre om hur du tror att andra människor ser på dig, det kommer alltid finnas folk som inte tycker om dig eller som tycker att du inte är deras typ, det är bara att skita i de människorna och gå vidare. Utmana dig själv med att utsätta dig för saker som känns jobbiga t.ex. ta kontakt med tjejer, prata inför grupper, flirta osv, det kommer inte alltid gå hem men du utvecklas av det. Sluta vara en pussy helt enkelt.


   
SvaraCitera

låter inte som att du tillhör bottenskrapet. vänta några år bara.


   
SvaraCitera

Jag kan säga till dig att jag är 187cm lång och väger 95kilo så du är ju knappast överviktig (jag är precis på gränsen till att vara överviktig, dock så tränar jag).
Vad du borde göra är att verkligen försöka snacka med tjejer som hon som tittande in på dig, du kanske rent av sagt ska försöka kontakta henne via fb eller nått.
På din beskrivning verkar det som att du ser bra ut och så men det handlar mycket om att vara självsäker och våga lite, ta sig an att börja prata och fråga saker.


   
SvaraCitera

jessijess:
Låter som att du bara har dåligt självförtroende vilket märks då allt du skriver handlar om ditt utseende, hur du överanalyserar meningslösa saker som längd och fokuserar så mycket på hur du tror att andra uppfattar dig. Du behöver bygga upp ditt självförtroende och sluta tro att det har så mycket att göra med utseende. Sluta vara feg och blyg, det är otroligt oattraktivt med en person som känns såpass osäker och rädd. Var dig själv med stolthet, försök inte vara någon du inte är, det märks och det känns bara falskt. Bry dig mindre om hur du tror att andra människor ser på dig, det kommer alltid finnas folk som inte tycker om dig eller som tycker att du inte är deras typ, det är bara att skita i de människorna och gå vidare. Utmana dig själv med att utsätta dig för saker som känns jobbiga t.ex. ta kontakt med tjejer, prata inför grupper, flirta osv, det kommer inte alltid gå hem men du utvecklas av det. Sluta vara en pussy helt enkelt.

+1 Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sanguinem:
Du är normal.

Det finns ingen anledning att du aldrig skulle få en tjej.

Allt handlar inte om utseendet. 

Många tjejer gillar långa killar dock.

Fast för tjejer är ju en kille på 180 lång, en kille på 188 är väldigt lång för dem.

S3ON:
Nä du tänker för mkt!

Klart man börjar fundera när man inte fått en tjej på 18 år..

Tennsoldat:
Haha 188 är väl ideallängden för de flesta killar, men du klagar du 😛

För de flesta killar kanske, men inte för tjejer

jessijess:
Låter som att du bara har dåligt självförtroende vilket märks då allt du skriver handlar om ditt utseende, hur du överanalyserar meningslösa saker som längd och fokuserar så mycket på hur du tror att andra uppfattar dig. Du behöver bygga upp ditt självförtroende och sluta tro att det har så mycket att göra med utseende. Sluta vara feg och blyg, det är otroligt oattraktivt med en person som känns såpass osäker och rädd. Var dig själv med stolthet, försök inte vara någon du inte är, det märks och det känns bara falskt. Bry dig mindre om hur du tror att andra människor ser på dig, det kommer alltid finnas folk som inte tycker om dig eller som tycker att du inte är deras typ, det är bara att skita i de människorna och gå vidare. Utmana dig själv med att utsätta dig för saker som känns jobbiga t.ex. ta kontakt med tjejer, prata inför grupper, flirta osv, det kommer inte alltid gå hem men du utvecklas av det. Sluta vara en pussy helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:
Låter som att du bara har dåligt självförtroende vilket märks då allt du skriver handlar om ditt utseende, hur du överanalyserar meningslösa saker som längd och fokuserar så mycket på hur du tror att andra uppfattar dig. Du behöver bygga upp ditt självförtroende och sluta tro att det har så mycket att göra med utseende. Sluta vara feg och blyg, det är otroligt oattraktivt med en person som känns såpass osäker och rädd. Var dig själv med stolthet, försök inte vara någon du inte är, det märks och det känns bara falskt. Bry dig mindre om hur du tror att andra människor ser på dig, det kommer alltid finnas folk som inte tycker om dig eller som tycker att du inte är deras typ, det är bara att skita i de människorna och gå vidare. Utmana dig själv med att utsätta dig för saker som känns jobbiga t.ex. ta kontakt med tjejer, prata inför grupper, flirta osv, det kommer inte alltid gå hem men du utvecklas av det. Sluta vara en pussy helt enkelt.

Är inte blyg annars dock... Uppfattas inte som blyg bara runt tjejer kan jag vara rätt tyst..

thl*kt N.:
låter inte som att du tillhör bottenskrapet. vänta några år bara.

haha hur mena du?

trevlig-snubbe:
Jag kan säga till dig att jag är 187cm lång och väger 95kilo så du är ju knappast överviktig (jag är precis på gränsen till att vara överviktig, dock så tränar jag).
Vad du borde göra är att verkligen försöka snacka med tjejer som hon som tittande in på dig, du kanske rent av sagt ska försöka kontakta henne via fb eller nått.
På din beskrivning verkar det som att du ser bra ut och så men det handlar mycket om att vara självsäker och våga lite, ta sig an att börja prata och fråga saker.

Jag menade aldrig att jag va överviktig, tvärtom


   
SvaraCitera

Nej, du är inte för lång. Du är inte för smal heller. Har du försökt att socialicera med några tjejer?


   
SvaraCitera

BredleySuperior: Klart man börjar fundera när man inte fått en tjej på 18 år..

Tjejer är inga produkter, därutöver ges de ej heller bort i form av gåvor. Du verkar ha en knasig kvinnosyn. 


   
SvaraCitera

S3ON: Tjejer är inga produkter, därutöver ges de ej heller bort i form av gåvor. Du verkar ha en knasig kvinnosyn.

Haha 😀 meh, jag trodde en flickvän var något man fick av tomten om man varit en duktig pojke.


   
SvaraCitera

jessijess:

Haha 😀 meh, jag trodde en flickvän var något man fick av tomten om man varit en duktig pojke.

Du verkar ej vara ensam om att tro det. Ledsen


   
SvaraCitera

börja ta mer initiativ... bjud ut dem på dejt. hångla upp dem osv


   
SvaraCitera

BredleySuperior:

Är inte blyg annars dock... Uppfattas inte som blyg bara runt tjejer kan jag vara rätt tyst..

Jag menade aldrig att jag va överviktig, tvärtom

Även om du svarade en annan så svarar jag i vart fall.
Det är nog en inställning du har om att ''jag vågar inte'' eller ''det kommer bli stelt'', försök att lätta på trycket, tjejer är inge nödvändigtvis krångligare att prata med killar (om man har samma intressen).

Jag sa inte att du var det, jag sa att jag var det Blink Du har ju kropp iaf så du är ingen tanig jävel Cool


   
SvaraCitera

börja snacka med tjejer du inte är intresserad av, sen snacka likadant med dem du är intresserad av.


   
SvaraCitera
Exner

dinkompis:
börja snacka med tjejer du inte är intresserad av, sen snacka likadant med dem du är intresserad av.

^


   
SvaraCitera