Aviseringar
Rensa alla

kommer rasismen nånsin att minska eller dö?


Ämnesstartare

Anura:

fast de vill ju skicka ut alla utomeuropeiska.

Ja, men detta var bara min personliga åsikt. Du vet, man måste inte hålla med ett parti om exakt allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludwig van Beethoven: Du vet, man måste inte hålla med ett parti om exakt allt.

nej, men sjukt att vilja rösta på ett parti om man inte håller med dem om en sån stor fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

nej, men sjukt att vilja rösta på ett parti om man inte håller med dem om en sån stor fråga.

Man får väga fördelarna mot nackdelarna och jag anser att fördelarna väger tyngst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludwig van Beethoven:

Man får väga fördelarna mot nackdelarna och jag anser att fördelarna väger tyngst.

jag skulle inte kunna må bra av att vilja skicka hem massa människor där de i största möjlighet kan bli mördade bara för att man bryr sig om sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jag skulle inte kunna må bra av att vilja skicka hem massa människor där de i största möjlighet kan bli mördade bara för att man bryr sig om sig själv.

1. Bara ca 5% av alla som får asyl flyr för sitt liv.

2. Finns gott om svenskar som blivit mördade pga massinvandringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludwig van Beethoven: 1. Bara ca 5% av alla som får asyl flyr för sitt liv.

så alla dom människor skall gå och dö? för att du är rädd att svensken håller på att dö ut?


   
SvaraCitera

jag måste tro det för att inte vittra sönder av depp. samma sak med sexism. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: så alla dom människor skall gå och dö? för att du är rädd att svensken håller på att dö ut?

Tycker inte det är Sveriges ansvar att ta hand om hela världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludwig van Beethoven:

Tycker inte det är Sveriges ansvar att ta hand om hela världen.

nej, men det är vårt ansvar att hand om våra medmänniskor och inte skicka hem dom att dö för att vi är rädda för att vårans existens försvinner bort om dem är kvar här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasism finns även i djurriket ' rasism kommer alltid finnas kvar mer eller mindre sorligt men sant ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Rasism finns även i djurriket ' rasism kommer alltid finnas kvar mer eller mindre sorligt men sant !

Källa på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vad är ditt bevis på att rasismen ökar? Att det går bra för SD? Att folk inte tycker det är rimligt att ta in 100 000 om året? Vi har väl snarare gått åt det motsatta hållet. Förr i tiden så hade vi ju rasbiologiska institut och tvångssterilisering av invandrare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: nej, men det är vårt ansvar att hand om våra medmänniskor och inte skicka hem dom att dö för att vi är rädda för att vårans existens försvinner bort om dem är kvar här.

Vårt ansvar är att ta hand om svenskarna i första hand. Inga andra.


   
SvaraCitera

Jag skulle vilja citera en bit från nationalisten Magnus Södermans senaste tal, från manifestationen mot Svenskfientlighet. 

"Och i den verkliga världen står intressen mot intressen, grupper står mot grupper, och folk står mot folk. Det är vi svenskar mot dem, i en värld med begränsade resurser. Och jag står upp för mitt folk, det här är vårt land!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludwig van Beethoven: Vårt ansvar är att ta hand om svenskarna i första hand. Inga andra.

är inte invandrare som är födda här svenskar? eller svenska medborgare som man skall ta hand om eller? 


   
SvaraCitera