Aviseringar
Rensa alla

Kommer SD att nå 30 %?


Ämnesstartare

Ja Jimmie Åkesson nämnde en gång att han tror och är säker på att hans parti SD kommer att nå 30 % av väljarna. Tror ni det? och när?


   
Citera

Nej, tror han lider av hybris


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser man på de senaste opinionsundersökningarna ser man ju att SD är fjärde största parti och har klättrat upp till ca 10 %.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då får Juholt kämpa hårt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Då får Juholt kämpa hårt

Jag tror nog att SD tar över Juholts och S partiets roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag tror nog att SD tar över Juholts och S partiets roll.

Båda är ju rotade i folkhemmet som ideal men tror snarare att V kommer locka till sig fler väljare från S.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag fråga er som säger att det inte kommer att hända: varför tror ni att det inte finns någon chans att det händer?


   
SvaraCitera

Birger:

Båda är ju rotade i folkhemmet som ideal men tror snarare att V kommer locka till sig fler väljare från S.

Tveksamt, alla trötta gamla LO-sossar som fullkomligt skiter i miljön känner antagligen betydligt mer sympati med SD än V, dessa är inte att underskatta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

varför tror ni att det inte finns någon chans att det händer?

För att sverigedemokraterna mestadels består av idioter som bara förstör för partiet. Den enda som kan tala för sig är Jimmie men han kan knappast göra allt själv.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

tror han lider av hybris

Anura:

Ser man på de senaste opinionsundersökningarna ser man ju att SD är fjärde största parti och har klättrat upp till ca 10 %.

i vilken? senast jag såg hade de typ 5-6%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

i vilken? senast jag såg hade de typ 5-6%

Kanske 10 % var fel. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14216503.ab


   
SvaraCitera