Aviseringar
Rensa alla

Kommer SD att nå 30 %?


Ämnesstartare

de har nog peakat tror jag


   
SvaraCitera

Anura:

Kanske 10 % var fel.

kanske... och du som vill bli ingenjör [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kanske... och du som vill bli ingenjör

Jag var bara inte säker.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

i vilken? senast jag såg hade de typ 5-6%

8,3% i senaste undersökningen , dock var SD det parti som ökat mest, så det är mycket troligt att de kan nå 10% innan sommaren.
http://www.affarsvar​lden.se/hem/politik/article3385323.ece


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

de har nog peakat tror jag

Varför tror du det? Med tanke på alla malmö brott osv. Har jag svårt att tro att dem har peakat.


   
SvaraCitera

Horrorshow:

8,3% i senaste undersökningen , dock var SD det parti som ökat mest, så det är mycket troligt att de kan nå 10% innan sommaren.

Förhoppningsvis inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Förhoppningsvis inte.

Med tanke på alla malmö brott osv så är det nog något som kommer att hända väldigt snart tror jag.


   
SvaraCitera

Anura:

Varför tror du det? Med tanke på alla malmö brott osv. Har jag svårt att tro att dem har peakat.

Ja, eftersom det blir mer brott i malmö leder det automatiskt till att alla väljare blir retarderade rasister och röstar på sd [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Med tanke på alla malmö brott osv

hörrudu, här ska du inte komma och sprida lögner om min arbetsplats! [mad] (arbetar ej i malmö)
men iaf
cut it out bro
här i sverige är vi ej rasistiska, NO MATTER WHAT [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Ja, eftersom det blir mer brott i malmö leder det automatiskt till att alla väljare blir retarderade rasister och röstar på sd

Nja.. man blir bara påverkad av media och hjärntvättad det är det. Folk är ju väldigt lättlurade kolla bara på Nazi tiden som exempel.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Förhoppningsvis inte.

Nej, förhoppningsvis inte, men oavsett vad man tycker kan man nog tyvärr inte blunda för att Sd ökar, inte heller att skotten i malmö inte påverkar opinionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FY FÖR FA-AN!


   
SvaraCitera

Anura:

Nja.. man blir bara påverkad av media och hjärntvättad det är det. Folk är ju väldigt lättlurade kolla bara på Nazi tiden som exempel

Media säger:

"Rösta inte på sd för de är såhär såhär och såhär"

men människor röstar ändå på sd. människor är inte så lättpåverkade av media som du försöker få det att framstå, främst använder människor sådan information till att spä på de fördomar de redan har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men människor röstar ändå på sd. människor är inte så lättpåverkade av media som du försöker få det att framstå, främst använder människor sådan information till att spä på de fördomar de redan har.

Med andra ord människor är korkade?


   
SvaraCitera