Aviseringar
Rensa alla

Kommer va oskuld hela livet


Mrdude:

Hur fan ska jag göra de? Jag är jävligt desperat. Jag kommer inte klara av att börja gymnasiet som oskuld. Alla mina kompisar som är äldre eller i min ålder har legat. Till o med dom som är nördar.

Jag är 10 år äldre och fortfarande oskuld. Det är inte hela värden.
Livet är så mycket mer än tjejer och sex.
Det kommer när det kommer. Lev livet också.


   
SvaraCitera

Mrdude: Kommer va oskuld hela livet. Vad fan ska jag göra? -kille 15

Glädjas åt att du aldrig någonsin kommer att få någon könssjukdom, klamydia, HIV eller AIDS. Tumme upp

Nej, skämt åsida... du lär säkert få stoppa dit den vad tiden lider.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Stad? 
Om du är snygg och oskuld gillar tjejer det, bara ett tips


   
SvaraCitera

Alltså rent statistiskt så tror jag att om ALLA 15-åringar i din klass påstår sig ha legat så ljuger åtminstone några stycken. Blink


   
SvaraCitera

blev av med oskulden när jag var 12 lol.


   
SvaraCitera

Jag var oskuld tills 17 


   
SvaraCitera

Mrdude: men de flesta tjejerna är inte riktigt flickvänsmaterial

Är du pojkvänsmaterial då?


   
SvaraCitera

Mrdude:

Och de är lite svårt att hitta kärlek bara sådär. Skulle gärna ha ett seriöst förhållande, men de flesta tjejerna är inte riktigt flickvänsmaterial

Ja, det vet jag. Och det håller jag med om. Påstod aldrig att det var lätt heller. 


   
SvaraCitera

Mrdude:

Har ingen riktig tjejkompis. Bara några som jag känner genom deras kille. Dvs. Dom är upptagna.

Då förstår jag...
Nån gång händer det. Det kan jag lova dig. Ibland tar det sin tid bara. 

Mrdude:

Och de är lite svårt att hitta kärlek bara sådär. Skulle gärna ha ett seriöst förhållande, men de flesta tjejerna är inte riktigt flickvänsmaterial

Förstår dig helt. Och håller med. Påstod inte att det var särskilt lätt heller. 


   
SvaraCitera

Mrdude:
Hur ska man göra om man har kämpat som fan för att få ligga, men aldrig lyckas. Jag har haft flera tjejer som jag vart på g me, men sen har jag antingen klantat till de (inte fattat deras hints) eller så har de bangat ur i sista sekunden. På fester är de sällan brudar som vill ligga. Jag känner mej så jävla patetisk. Vad fan ska jag göra?
-kille 15

Japp. När du fyller 18 tar livet slut


   
SvaraCitera

adaq:
Varför så bortom? Jag är också oskuld och skulle vilja ha sex men jag kör med högerhand så länge. Ingen idé att stressa över det

Du är oskuld men gillar att knulla? Dont get it


   
SvaraCitera

MaximusPrime: Satsa all in


   
SvaraCitera

Hahahhaha don't get dat penis ahhahah


   
SvaraCitera

Mrdude: Vad fan ska jag göra?

Get rich, eller vänta tills du blir 18 och ställ upp i paradise hotel
eller bli gay, om det bara är förlora oskulden du vill så är det lättare som gay


   
SvaraCitera

schim:

Du är oskuld men gillar att knulla? Dont get it

not me either...


   
SvaraCitera