Aviseringar
Rensa alla

kommer vatten på golvet!!!


Ämnesstartare

OF 5:

Men det kan sitta i vattenlåset också å då äre bara att sätta ned handen och gräva [y]

[cry] spyr

OF 5:

Du kan kolla om ni har något rensband, de är ett smalt stålband som brukar sitta på en rulle. bara att köra ned i avloppet sen och mosa runt.

oooh, såna har jag läst om, verkar asbra. tror inte det finns något sådant här dock [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha

är helt seriös. klarar inte av teknik som är gjord för människor som inte förstår teknik. jag menar, jag vill inte leka trial and error med mina kläder, det vore förmodligen dyrare i längden än att köpa en tvättmaskin med pekskärm, eller i alla fall ett icke efterblivet gränssnitt. klarar inte av kombinationskontroller.

enhimmelskdrog:

ska nog sticka ner nåt i brunnen nu!

penetration är lösningen på väldigt många mekaniska problem, så det är nog värt ett försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

klarar inte av teknik som är gjord för människor som inte förstår teknik

älskar sån teknik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

oooh, såna har jag läst om, verkar asbra. tror inte det finns något sådant här dock

Då äre bara hoppas på att du når skiten med fingrarna eller likvärdigt.

enhimmelskdrog:

spyr

så farligt äre väll ändå inte [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

älskar sån teknik!

men den är ju helt värdelös. låt mig ställa in tvättid, temperatur och dylikt manuellt, bara. det vore så enkelt. jag menar, jag vet vilka temperaturer mina kläder gillar, det står på dem. jag behöver inte någon tekniskt retarderad idiot till att programmera obegripliga presets som man väljer med typ 2-3 hjul. seriöst, folk får fan lära sig att tänka själva, nuvarande användargränssnitt är obegripliga och fördummande på samma gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

så farligt äre väll ändå inte [zzz]

det luktar väl? 🙁

Leijonsparf:

jag menar, jag vet vilka temperaturer mina kläder gillar, det står på dem. jag behöver inte någon tekniskt retarderad idiot till att programmera obegripliga presets som man väljer med typ 2-3 hjul.

iofs, lite onödigt!
skulle vara bra om allt skulle tvättas likadant ockps


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ag fyller snart 25, och har inte lärt mig använda en tvättmaskin. i

Skärpning! [no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur går det? Det är äckligt att rensa avlopp. Rensade i pappas hus och fick upp vad jag trodde var ett djur, men det var rött och svart hår.
Ingen här har det, så det måste ha varit från de förra ägarna. [cry]
Blev så äcklad att jag bytte ut golvbrunnslocket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller ok, hade nog bytt den iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

iofs, lite onödigt!
skulle vara bra om allt skulle tvättas likadant ockps

du ser. ge mig kontroller för temperatur, tid och centrifugering och låt mig programmera mitt eget jävla preset. helst med en pekskärm, för jag gillar pekskärmar.

fast att tvätta allt likadant tror jag inte riktigt på. eller ja, de av mina kläder som klarar maskintvätt klarar väl av typ 60 grader utan några större undantag. har dock skräckminnen från när fröken mediakatt tvättade en skjorta som jag gillade för varmt, den blev sig aldrig lik igen.

isola:

Skärpning!

men jag är seriös, jag vägrar använda maskiner med ett användargränssnitt som är mer svåranvänt än nödvändigt, utan att det leder till något positivt alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur går det?

den hade ju inte stannat än kom jag på, men nu har den gjort det så ska gå dit och eventuellt gräva lite så fort jag har ätit upp min yoghurt!

isola:

Rensade i pappas hus och fick upp vad jag trodde var ett djur, men det var rött och svart hår.

vad rensade du med då?? vill helst inte stoppa ner händerna [sad]

isola:

Blev så äcklad att jag bytte ut golvbrunnslocket.

hahaha


   
SvaraCitera
Nollan

enhimmelskdrog:

funderade på att ta bort det där "nätet" som är för hålet och typ sticka ner nåt och gräva

Ta en plastpåse o plocka upp som när man plockar hundbajs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har dock skräckminnen från när fröken mediakatt tvättade en skjorta som jag gillade för varmt, den blev sig aldrig lik igen.

om du hade kunnat tvätta själv hade den kanske varit sig lik [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nollan:

Ta en plastpåse o plocka upp som när man plockar hundbajs!

smaaaaaaart!!! hade inte en tanke på det faktiskt! ska bara se om fru isola hade nåt knep också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du hade kunnat tvätta själv hade den kanske varit sig lik

jag vet vilka temperaturer mina kläder gillar. att däremot skruva fram motsvarande inställningar på en jävla tvättmaskin som designades av något jävla samhallmongo för 60 år sen är en helt annan sak. jag skulle lätt hinna förstöra kläder till ett värde av två vettiga tvättmaskiner innan jag lärde mig.


   
SvaraCitera