Aviseringar
Rensa alla

Kompis


Kaayi
Ämnesstartare

Jag har en kompis, vi har varit kompisar sen ja, dagis typ? Hon har alltid varit en pojkflicka ("extremt", har på sig 'killkläder', smnikade sig inte, tänkte inte ens på att skaffa pojkvän osv.) men ända sen hennes födelsedag så har hon förandrats totalt. Från att vara lite mullig till benrangel, översminkad, röker och dricker.
Jag förstår inte, hon har slutat vara med alla som hon var med innan och bytt ut dom mot megafjortisar och för ett år sen så skulle hon ALDRIG röka eller dricka.
Är det någon som förstår varför? Att man helt plötsligt byter kompisar, byter livsstil och typ.. extremsvälter sig?

Hon är vekrligen fånig, förra veckan när vi skulle ut och promenera tänkte hon ta med sig sin lilla glosbok med i fickan men när hon satte den i jackfickan och gick fram till spegeln så ångrade hon sig, vet ni varför? FÖR ATT GLOSBOKEN FICK HENNE SE "TJOCK" UT!

Vad ska jag göra? Jag orkar inte med henne mer, hon har förändrats totalt!


   
Citera

hon håller på att bli kvinna

Kaayi:

FÖR ATT GLOSBOKEN FICK HENNE SE "TJOCK" UT!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Säg upp kontakten.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Kaayi:

Hon är vekrligen fånig, förra veckan när vi skulle ut och promenera tänkte hon ta med sig sin lilla glosbok med i fickan men när hon satte den i jackfickan och gick fram till spegeln så ångrade hon sig, vet ni varför? FÖR ATT GLOSBOKEN FICK HENNE SE "TJOCK" UT!

[bigsmile]

Glöm bitchen och move on.


   
SvaraCitera

du kan ju fråga henne om det och om hon beter sig som en bitch då med är det bara att skita i henne


   
SvaraCitera
Kaayi
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du kan ju fråga henne om det och om hon beter sig som en bitch då med är det bara att skita i henne

Känner på mig att det kommer sluta med att hon får något i stil med.. cp? Och om man frågar om hennes vikt så skyller hon bort det på att hon inte kan äta mat med mjölk i, att hon börjat röra på sig mer eller att hon blivit längre och ja. Hon är helt hopplös, hjärntvättad. [shake]


   
SvaraCitera

Kaayi:

Känner på mig att det kommer sluta med att hon får något i stil med.. cp? Och om man frågar om hennes vikt så skyller hon bort det på att hon inte kan äta mat med mjölk i, att hon börjat röra på sig mer eller att hon blivit längre och ja. Hon är helt hopplös, hjärntvättad. [shake]

som sagt, säg att du saknar hur hon var förut eller något [smile] även om hon har bytt stil och attityd så är hon antagligen samma person på insidan som hon var förut, försök locka fram det [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera