Aviseringar
Rensa alla

Kompis är annorlunda efter hon skaffat pojkvän


Ämnesstartare

Jag har ett litet problem. Min vän har skaffat pojkvän och tyvärr har det påverkat vår relation.. Det är bara det att hon har förändrats så mycket sedan de blev tillsammans och hela hennes liv verkar kretsa runt honom. Hon har alltid varit väldigt självständiga och har sagt att hon aldrig skulle ändra sig för en kille. Men nu har hon inte tid att umgås med mig eller andra vänner längre. När vi väl umgås så smsar hon med honom hela tiden eller pratar om honom. Jag är rädd att vi ska glida isär, särskilt nu när vi tar studenten snart och inte kommer träffas varje dag.

Har någon gått igenom något liknande eller har tips eller ideer. Feel free to write.


   
Citera

mm min best friend skaffa pojkvän och dom är som ett gift par och vi träffas knappt längre


   
SvaraCitera

blir väl alltid så, mer eller mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det borde inte vara så, it sucks.
Bara o acceptera det eller?


   
SvaraCitera

döda henne hata par jävla par


   
SvaraCitera

Pippen:

Bara o acceptera det eller?

det kommer antagligen gå över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som "första förhållande" syndromet. Konfrontera henne och säg att hon är tråkig och tofflig. Hoes before bros!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men lite så förutom dödar delen. Hatar också par. Folk i relationer blir lame


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Noveller och Berättelser


   
SvaraCitera

Pippen:

Folk i relationer blir lame

Beror helt o hållet på personerna så dra inte alla över en kant.
I början är det väl "ok" att vara mycket med sin partner men det gäller så snart det går att hitta en balansgång mellan vänner och partner om man ska klara av att ha kvar båda.

Prata med henne om det.


   
SvaraCitera

Personer som är nykära i folk tenderar att bli rätt fixerade. Det är frustrerande och så, men det brukar gå över. Du kan prata med henne om det och försöka hitta en lösning, eller så kan du bli kompis med hennes pojkvän också och umgås med dem båda tills din kompis har mer tid till annat.


   
SvaraCitera

Det är alltid så i början. Hur länge har de varit tillsammans? Du får nog acceptera att det är så just nu. Men sen är det klart att man måste bry sig om sina vänner också. Om de verkligen är riktiga vänner, dvs.


   
SvaraCitera

min kompis har haft samma pojkvän sen i nian och dem umgås jämt. så ska man vara med henne kan man räkna med att han är med och är han där så är hans bror med och hans flikvän. så det är inte så kul 🙁


   
SvaraCitera

Pippen:

Hon har alltid varit väldigt självständiga och har sagt att hon aldrig skulle ändra sig för en kille.

[crazy]


   
SvaraCitera

Det händer alla som hittar någon dom gillar jättemycket.

Se bara på mig, jag slutade vara inne på UM i ett år när jag hittade min flickvän. Om folk hade haft lyckliga relationer så skulle den här sidan bara haft Ganon som användare.


   
SvaraCitera