Aviseringar
Rensa alla

kompis ex ok??


Ämnesstartare

Så min bästa kompis och jag blev kära i samma kille. Han hade tidigare vart kär i mig och jag hade tidigare vart kär i honom. Han hade nog egentligen inga starka känslor för henne, utan mer bara på gilla nivån. Dem blev tillsammans eftersom hon var väldigt på och han blev väl intresserad så. Nu har dem gjort slut och båda har erkänt att dem aldrig var riktigt kära. Men då är det ju så att både han och jag har vart kära i varandra innan, vilket min bästavän visste. jag och han har också smsat flera kvällar, dock alltid han som smsar först. Är det ett tecken på att han fortfarande gillar mig, borde jag köra på det? Eller blir det konstigt eftersom min bästavän och han vart tillsammans.(Vågar ej fråga min bästavän, eftersom hon var allmänt dryg och frågade aldrig mig om det var okej när jag gillade honom. Och när hon visste att han hade gillat mig )Tror ni fortfarande han kan ha känslor för mig? 


   
Citera

Prata med honom. Det var väl mer konstigt av din bästa vän att bli tillsammans med någon som hon visste du var kär i, som var kär i dig tillbaks..


   
SvaraCitera