Aviseringar
Rensa alla

Kompis fick sex invite från en 13årig tjej


Ämnesstartare

Min polare fick för några dagar sedan ett sms av en tjej som är 13 (jag och min polare är 15) där hon frågar om han vill ligga med henne, hon har också frågat detta flera gånger irl. Polaren har mest tvekat och dragit ut på det, denna tjej ser väldigt bra ut och äldre ut för sin ålder.

Nu funderar han på att faktiskt ha sex med henne och ta hennes oskuld. Ska jag ingripa eller är detta okej?

Kan en 15årig kille och en tjej på 13 ha sex?
Vad tycker ni?

Själv kanske jag hade blivit smickrad då denna tjej ser jävligt bra ut, dock hade jag nog ändå avstått då åldern 13 skrämmer mig lite. Vill höra era synpunkter, skapade denna tråd för min kompis också så hoppas på seriösa svar [smile]


   
Citera
SLCD
 SLCD

Big deal, låt de knulla.


   
SvaraCitera

Allt ska inte tas seriöst, typ sms [wink]
Enligt lagen begår din vän ett brott så du borde säga ifrån men men [crazy]


   
SvaraCitera

ja, ser inga fel med det


   
SvaraCitera

KÖR PÅ BA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Big deal, låt de knulla.

Karen Eliot:

ja, ser inga fel med det

Burrito:

KÖR PÅ BA

Men nu är grejen också.. dom känner inte varandra utan denna tjej är bara kåt utan dess like.. Jag hade absolut haft sex med henne om jag var kär i henne och vart tsm med henne ett tag men bara sådär efter några träffar?? [rolleyes]

Man vet aldrig med tjejer, hon kanske sprider detta till alla sedan.


   
SvaraCitera

tuffingen:

men bara sådär efter några träffar?? [rolleyes]

ja varför inte

tuffingen:

Man vet aldrig med tjejer, hon kanske sprider detta till alla sedan.

och det skulle spela roll för att?


   
SvaraCitera
mynona

Jag får lite dåliga associationer av det, men det är trots allt de som måste få bestämma själva eftersom det är dem de gäller.

tuffingen:

Man vet aldrig med tjejer, hon kanske sprider detta till alla sedan.

Hoppas han inte sprider ut det till alla, för om det kommer ut kan hon också få rejäla problem.


   
SvaraCitera

mrman:

Enligt lagen begår din vän ett brott så du borde säga ifrån men men

Typ det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karen Eliot:

ja varför inteoch det skulle spela roll för att?

Jag tror min polare bara vill trycka henne en gång för att han helt enkelt tänder på henne, sedan kommer han skämmas för det eftersom hon är ynka 13 + att hon med ganska stor sannolikhet kommer sprida detta och då kommer även hennes föräldrar få veta och vad händer då tänkte du?


   
SvaraCitera

tuffingen:

då kommer även hennes föräldrar få veta och vad händer då tänkte du?

Jag vet inte, är nog för gammal för att sätta mig in i sånt

tuffingen:

eftersom hon är ynka 13

Han är 15 inte 25, 2 år spelar ingen större roll


   
SvaraCitera
mynona

tuffingen:

Jag tror min polare bara vill trycka henne en gång för att han helt enkelt tänder på henne, sedan kommer han skämmas för det eftersom hon är ynka 13 + att hon med ganska stor sannolikhet kommer sprida detta och då kommer även hennes föräldrar få veta och vad händer då tänkte du?

Om han redan innan tror att han kommer att må dåligt av det efteråt, så är låter det som att det vore dålig karaktär av hnm att göra det trots att han själv egentligen tycker att det är fel. Men, jag kanske låter som en moralpolis, vilket jag inte vill identifiera mig som, så...


   
SvaraCitera
höna

får aldrig sex invites från trettonåringar.

mår lite dåligt över det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

får aldrig sex invites från trettonåringar.mår lite dåligt över det

F19.. skämtar du eller?


   
SvaraCitera
höna

tuffingen:

F19.. skämtar du eller?

vad??? man kan ju önska


   
SvaraCitera