Aviseringar
Rensa alla

Kompis gillar andras killar?


Ämnesstartare

Jag har känt min kompis i ca 10 år, och hon är en av mina bästa kompisar! men jag har märkt att hon dras till hennes kompisars killar! så fort någon berättar gulliga saker vad killen har gjort så blir hon intresserad av han! hon lägger till på snap, och man ser att hon skickar annorlunda bilder till just den killen än vad hon gör till andra o hennes kompisar! hon har erkänt för en av mina närmaste kompisar att hon gillar hennes kille, och hon träffade min ”kille/crush” bakom ryggen på mig, och nu känner jag att det håller på att hända igen! på sättet hon är och pratar med min kille på! vad ska jag göra/agera? 


   
Citera

vilket as. may i kill her?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Tycker ni borde säga till henne, för hon är en riktigt dålig vän när hon gör så. Annars får ni väl bryta vänskapen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tog avstånd när hon träffade min crush bakom ryggen, men tillslut började hon ”hota” mig med att dra in föräldrar o allt o lösa allt! o då kände ja att de kanske va onödigt av mig o att de inte var en big deal de hon gjort, så vi blev ju vänner igen! jag bara väntar på att hon ska säga att hon gillar han


   
SvaraCitera
sies
 sies

Vadå dra in föräldrar? Och säga vadå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att vi skulle lösa de ihop med föräldrarna, de va ju hon som snodde min kille o gick bakom ryggen på mig, vad skulle hon säga? fattar ingenting! 


   
SvaraCitera

doggylover02:
att vi skulle lösa de ihop med föräldrarna, de va ju hon som snodde min kille o gick bakom ryggen på mig, vad skulle hon säga? fattar ingenting! 

det var inte ens din kille? du sa att han var din crush, inte din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

det var inte ens din kille? du sa att han var din crush, inte din pojkvän.

vi hade träffats? så vi var ju på g, så vi var varandras om du förstår 


   
SvaraCitera

doggylover02:

vi hade träffats? så vi var ju på g, så vi var varandras om du förstår 

om man r varandras är man tillsammans. annars har man bara en flirt och bara vill ha varandra för sig själv, men inte som man är varandras.


   
SvaraCitera

Psykopat vänMycket glad NiceBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jg tycker ändå att om man håller på med en kille o träffas o skriver, så ska inte sin bästa vän börja hålla på också! eller är det bara jag som tycker det? 


   
SvaraCitera

Låt som en jävla slampa den där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska jg göra om de kommer fram att hon gillar honom? vad ska jag säga? hjälp! vill inte såra henne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu idag fick jag fler tecken på att hon gillar honom! hon pratat med ljusare röst o lixom säger: nej sluta hihihi sådär o så har hon aldrig gjort innan! hon använder mig genom att skriva o fråga han saker om mig, för de skriver mycket om ”mig” men vet ju inte va de skriver om egentligen! hur ska jag säga till henne att jag vill ha mitt o killens förhållande för mig själv, för hon är som en tolk/kurator i allting! hur ska jah säga till henne?


   
SvaraCitera

doggylover02:
jg tycker ändå att om man håller på med en kille o träffas o skriver, så ska inte sin bästa vän börja hålla på också! eller är det bara jag som tycker det? 

Om bästavännen vet om att kompisen gillar en kille, så är ju kompisen medveten om vad hon gör samt att jag tycker inte att man är riktigt schysst om man gör så. Känns ju inte som en bästakompis då enligt mig. 

Jag har ju pojkvän och jag känner ju hans kompisar lite men det skulle kännas konstigt om jag skulle börja prata med dom bara sådär, för jag är ju som sagt inte intresserad av dom, jag vill ju bara ha min pojkvän? Plus att jag är inte så bra kompis med min pojkväns killkompisar så att man bara kan prata med dem, det finns ju som sagt gränser som är oskrivna regler vad man får göra och inte (tycker jag) gällande bästa kompisars killar/någon de gillar. 


   
SvaraCitera