Aviseringar
Rensa alla

KOMPIS HATAR SITT UTSEENDE


Ämnesstartare

Hej pååååå er
är en 14, snart 15 årig kille som HATAR SITT UTSEENDE.
rubriken är väldigt attentionwhorig. Men det är så jag känner och har känt i flera år nu.
När jag var liten (4-6) så hade jag JÄTTEFINT ansikte.
Sen när jag var runt 6 så kände jag ganska mycket på min näsa. Nässkiljeväggen var sned. Brydde mig inte så mycket om det just då.Sa "känn på mitt ben i näsan det är snett!" till mina syskon osv.
Sen när jag blev 12 så började jag tänka på min näsa hela tiden! Kände mig så onormal att just mitt ben i näsan är snett. varför skulle just jag drabbas av sned nässkiljevägg.
Idag HATAR jag ALLTTTT i mitt ansikte.
Har lärt mig att man ALDRIG ska lita på en spegel. Jag tycker jag är ganska fin i spegeln. Sen när jag tar kort och ser på mig så som andra ser mig, så HATAR jag mitt utseende. Hela mitt jävla ansikte är asymmetriskt.
Sneda tänder, sned näsa, olika storlekar på näshålen pga nässkiljeväggen.
Varför ser man inte sånt i spegeln? min näsa ser rak ut i spegeln, men det är den inte. mina tänder ser raka ut i spegeln men det är dom inte.
Har kontaktat Öra näsa hals och det finns inget dom kan göra. måste vänta tills jag är 17-18.
Orkar inte LEVA med min näsa så länge till.
Sitter och kollar på näsplastik videor hela tiden, mår bättre av det.
Åååååååååååååååååhföafkd skönt att skriva av sig men inte fan blev näsan rakare av det.
Nån som har gjort en näsplastik pga sned näsa?

ÄNDRAT 2012-10-07 19:39

ÄNDRAT 2012-10-07 19:47
TRÅD GJORD AV MIN KOMPIS !


   
Citera
Ämnesstartare

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Sen när jag tar kort och ser på mig så som andra ser mig

Kort är väldigt ofta väldigt missvisande.

Och vem fan bryr sig om sned näsa, finns massa hunkar med sned näsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Kort är väldigt ofta väldigt missvisande.

Jag ser inte bra ut på kort då jag inte kan posera.


   
SvaraCitera

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

är en 14, snart 15 årig kille som HATAR SITT UTSEENDE.

detta gör dig knappast unik. om du hatar din näsa har det troligtvis mer med dålig självkänsla att göra än med näsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

det finns en kille som ser ut så här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snyggisen anagina ser ut så här.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte varför men jag vill vara PERFEKTTTTTT.
Asymmetri kan vara väldigt fint och göra en person unik.
Men när det handlar om MIG så måste jag vara perfekt. Vet inte varför jag känner så..
Ber om ursäkt för min särskrivning osv.
Dampar sönder på mamma varje dag och det går ut över alla i närheten.
Det är inte så illa som jag får det att låta som.
Folk säger ofta att jag är fin och man tänker inte på sånt. men JAG gör det och JAG mår dåligt över det. Får väl stå ut i hundra jävla år tills jag kan operera sönder ansiktet.
Har världens sämsta självförtroende. Kan knappt plugga längre, tror bara att allt blir fel och balblabal.
TACK iallafall för att ni har läst! känns bra att dela med sig av sina problem.
är så jävla trött på mänskligheten.... :(:(:(


   
SvaraCitera

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Vet inte varför men jag vill vara PERFEKTTTTTT.

det finns inget "perfekt"

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Har världens sämsta självförtroende.

och det känns inte som en bättre grej att göra någonting åt det istället..? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min näsa kan också se stor ut ur vissa vinklar pga. en knöl

Image

obs! flera år gammal bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

och det känns inte som en bättre grej att göra någonting åt det istället..?

Åhhhhhh vadååååå orkar inte snacka med någon. ingen kan ändra mitt självförtroende. Ska börja träna & skaffa magrutor osv. har redan lite magrutor men vetu, JAG HATAR DOM? DOM E SNEA FÖRIHELVETE.

ceka92:

Min näsa kan också se stor ut ur vissa vinklar pga. en knöl

Har du ens en näsa? ser den inte? DEN ÄR HUR LITEN SOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELST.

Åhh fahk mah lajf [n] Tror ni antidepp skulle hjälpa en 14 åring med problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Har du ens en näsa? ser den inte? DEN ÄR HUR LITEN SOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELST.

Det är nog så liten din är egentligen. Ville visa på knölen. sen så blir min näsa groteskt stor och lång pga. den. Det var min poäng.
[love]

Hade också en konstig bild av mig själv när jag var 14, att jag var ful osv.


   
SvaraCitera

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Åhhhhhh vadååååå orkar inte snacka med någon. ingen kan ändra mitt självförtroende. Ska börja träna & skaffa magrutor osv. har redan lite magrutor men vetu, JAG HATAR DOM? DOM E SNEA FÖRIHELVETE.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var tretton kunde jag stå och råglo på min spegelbild i profil och noja över mina käk- & kindben. Vi snackar timmar nu. Ju längre man tittar, desto konstigare ser man ut.

Sen kom jag väl över den nojan och bytte ut den mot nån annan. Alla har nått att noja över bara man letar ordentligt.


   
SvaraCitera

ceka92:

Ville visa på knölen.

Vilken knöl?

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Nån som har gjort en näsplastik pga sned näsa?

Jag HATADE min näsa när jag var yngre. Nu har jag lärt mig att den är en del av mig och passar mig utmärkt. Det finns ingen som är perfekt. Alla är defekta. Det är det som gör oss så unika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abcdefghijklmnopqrstuvwxy:

Vet inte varför men jag vill vara PERFEKTTTTTT.Asymmetri kan vara väldigt fint och göra en person unik.

asymmetri är ett kukord, att du ens lägger så mycket vikt vid utseendet är onyttigt.

Alla vet sina brister utan och innan, men ingen annan gör det, med största sannolikhet är du den enda som ens vet att du har en sned näsa.


   
SvaraCitera