Aviseringar
Rensa alla

kompis kille


Ämnesstartare

Hur ska man agera när sin kompis kille är så jävla lam? Min kompis är skitgullig och allt, men hennes kille är så jävla tråkig så det finns inte. Man kan typ inte prata med honom för man känner sig så jävla dum efteråt, you know the feeling? Alltid när man säger något så svarar han knappt, och då känner man sig skitdum.

Han är inte bara så mot mig, mot andra också. Men hur tycker ni jag ska hantera situationen? INGA OSERIÖSA SVAR TACK!


   
Citera
Ämnesstartare

låt honom knulla dig, tror han kommer öppna sig mer mot dig efter det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som kebu säger, öppnar du dig så öppnar han sig :G


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

låt honom knulla dig

Klipsk du var där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom vara lam.
Umgås med din vän.
Var artig.

Herrå!


   
SvaraCitera

hon får väl ha lama killar om hon vill..?


   
SvaraCitera

Du kanske är för tråkig att prata med!


   
SvaraCitera

Vad rör det dig, han är väl ändå din kompis pojkvän, inte din..? Undvik för guds skull att kritisera honom inför din kompis, då förstör du bara >o< Tror tyvärr inte att du kan göra så mycket mer än att acceptera dem... 😛


   
SvaraCitera

Har dem de bra så är det väl inget DU ska gnälla över. Gillar hon det inte hade hon väl gjort slut eller så?

Sluta försöka styra andras liv [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hon får väl ha lama killar om hon vill.

Har jag skrivit någonstans att jag vill ha bort honom från hennes liv? Nej, och om du tror det så tror du fel. Jag vill bara kunna föra en konversation med honom, resten skiter väl jag i. [wink]


   
SvaraCitera

stoerttard:

resten skiter väl jag i.

Aki skit i mitt inlägg då [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellebellebi:

Har dem de bra så är det väl inget DU ska gnälla över. Gillar hon det inte hade hon väl gjort slut eller så?

Men alltså vad är det med folk!?? Vart fan står det något om att jag vill att dom ska göra slut?? INGENSTANS! hade jag tyckt det hade jag väl skrivit det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellebellebi:

Aki skit i mitt inlägg då

hann inte tyvärr, blev för irriterad 😉


   
SvaraCitera

stoerttard:

hann inte tyvärr, blev för irriterad 😉

Hehe ^^

stoerttard:

Men alltså vad är det med folk!?? Vart fan står det något om att jag vill att dom ska göra slut?? INGENSTANS! hade jag tyckt det hade jag väl skrivit det!

Det som är med folk är att folk har svårt att uppfatta rätt. Jag också. [tard]


   
SvaraCitera

stoerttard:

Jag vill bara kunna föra en konversation med honom

vrf?


   
SvaraCitera