Aviseringar
Rensa alla

Kompis med lite vänner?


Socialitet!
Vissa kommer gilla hennes skämt och humor medans andra tycker annat.

Hon måste bara våga snacka 😉


   
SvaraCitera

jag är en sådan tjejkompis. Jag passar inte in, delar inga intressen, har svårt för att ta kontakt. Har ett fåtal vänner jag umgås med, som i sin tur har vänner jag umgås med när de är berusade. Det kan vara lite fint och underhållande ibland, men svårt att direkt säga att jag skaffar mig nya vänner genom att bli kramad på andras fylla liksom.


   
SvaraCitera

sen postar jag onödiga svar i trådar här också.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

jag är en sådan tjejkompis. Jag passar inte in, delar inga intressen, har svårt för att ta kontakt. Har ett fåtal vänner jag umgås med, som i sin tur har vänner jag umgås med när de är berusade.

me 2! + har typ bara en vän jag "kan" umgås ensam med, dom andra kan jag bara umgås med om jag samtidigt är med den där vännen [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

dom andra kan jag bara umgås med om jag samtidigt är med den där vännen

haha ja, precis... råkade springa in i en av hennes vänner när han var nykter och ensam, blev jättekonstigt [shake]

Är nog dömd till evig... konstighet. [sad][blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

råkade springa in i en av hennes vänner när han var nykter och ensam, blev jättekonstigt

hatar när jag råkar göra det i typ affären eller nåt (litet samhälle och så) för då vet jag aldrig om jag bara ska hälsa eller prata om något (vadå isf?) eller om jag ska ignorera [sad] brukar hälsa dock


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

(

åh, gillar att du också känner dig osäker, trodde du var säkra coola tjejen som kände dig bekväm i alla situationer [cute][blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

trodde du var säkra coola tjejen som kände dig bekväm i alla situationer

känner mig alltid osäker typ [crazy]


   
SvaraCitera

introducera henne för dina vänner dah


   
SvaraCitera

isola:

introducera henne för dina vänner dah

Olycklig:

Mina vänner och hon har inga direkt gemensamma intressen så jag tror inte de skulle kunna börja vara med varandra heller, de tyckte hon var lite jobbig när jag var ihop med henne

[no-no]


   
SvaraCitera

skepparkrans:

[no-no]

men de får väl bita ihop och ge henne en lavett när hon blir för jobbig


   
SvaraCitera

isola:

men de får väl bita ihop och ge henne en lavett när hon blir för jobbig

Det skulle ju bara bli en dum situation, både mot tjejen och hans vänner.


   
SvaraCitera