Aviseringar
Rensa alla

Kompis partner


Ämnesstartare

Hur skulle ni reagera, tänka om er kompis sa att dennes partner inte vill att du t.ex. skickar vissa sms till din kompis? Typ "min partner vill inte att du skickar sådana sms hn blev jättearg"

min kompis kille läser hennes sms osv. och drf säger ohon att jag kan skicka allt på en annan chatt (som han inte vet om). obs det här handlar drf inte om att hon inte vill att jag skickar, hon vill det & gör sj det.
Har sj övervägt att inte skicka just de smsen han inte tkr om & bara minska kontakten med henne. typ inte berätta så  mkt för henne utan bara finns där om det krisar för henne


   
Citera
Ämnesstartare

nån psykopatsnubbe eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
nån psykopatsnubbe eller?

aa men hon säger "om han bara inte gjorde det här det här det här det där det där det här så hade han varit perfekt :)"
& det är ju sant....
hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju på vad man skickar/skriver. Är det inget kränkade mot personens partner så skulle man tycka att det är helt okej att skriva vad fan man vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter farligtr ska akta sig för såna killar de blir bara värre och värre.innan hon märker nåt så är hela hennes kylskåp borta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imafckprick:
Beror ju på vad man skickar/skriver. Är det inget kränkade mot personens partner så skulle man tycka att det är helt okej att skriva vad fan man vill. 

får typ inte skriva att mitt ex ringt mig =) bara för att det handlar om en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss2015:

får typ inte skriva att mitt ex ringt mig =) bara för att det handlar om en kille.

han känner sig hotad du vet dåligt sj förtorende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

;:_,.-.,-.,:

han känner sig hotad du vet dåligt sj förtorende.

tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

;:_,.-.,-.,:

han känner sig hotad du vet dåligt sj förtorende.

 ej så bra ursäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss2015:

 ej så bra ursäkt

nä men normalt? tycker ni borde säga till han iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

;:_,.-.,-.,:

nä men normalt? tycker ni borde säga till han iaf.

gjort det
hon & han skrattade åt mig & sa "hahah du som är typ halva honom säger åt honom"

älskar mina vänner<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan hälsa din kompis att ta sig ut ur förhållandet så fort hon kan då killen verkar vara av icke-pojkvänvänligt material.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Du kan hälsa din kompis att ta sig ut ur förhållandet så fort hon kan då killen verkar vara av icke-pojkvänvänligt material.

går ej
hon har ringt flera ggr mitt i natten & gråtit & jag har hjälpt henne, sagt att jag stöttar henne. hon sa "snäll säg hur jag ska klara mig utan hnm så lämnar jag hnm"
de bröt kontakt i 8 timmar sen var cirkusen igång igen

har hållit på i ett par år nu. missat prov & delar av mitt liv pga. detta så tar farväl. hon är ej mitt barn & ej min bästis


   
SvaraCitera

Inte ok

trustissues


   
SvaraCitera
reben

låter asdumt

hade nog inte skickat ngt på sms utan ist sagt åt henne att hennes pojkvän e ett jävla sär på den andra chatten =)


   
SvaraCitera