Aviseringar
Rensa alla

Kompis tar tjej...


Ämnesstartare

Jotack, jag har varit intresserad av en tjej ett tag. Min kompis har gått på en annan skola men bytt till min nu. Jo, såhär är det... Hon var intresserad av mig, och jag av henne. Nu menar jag inte att jag är kär, utan helt enkelt intresserad.

När min kompis bytte skola började han ju gå runt lite med mig och lärde känna tjejen lite. Det var som fan, han slutade efter 3 dagar och bytte tillbaka skola. Nu har de blivit "kompisar" och de skall såklart träffas imorgon. Jo, han berättade de. Har hon tappat intresset för mig nu eller vad? (jag är inte så bra på sånt här, jag föredrar saker som är hyfsat logiska) Min kompis vet inte ett skit.

Vad gör man? (ursäkta slarvigt skriven text, men jag har haft en hård dag och är ganska så trött [bigcheers])
Visst lever man vidare som vanligt, lätt fixat. Men jag är väl GANSKA mycket intresserad.

ÄNDRAT 2009-09-01 19:19

ÄNDRAT 2009-09-01 19:20
Problemet är löst nu, jag är nöjd. Tack för hjälpen 🙂


   
Citera

philosophyaddict:

Nu menar jag inte att jag är kär, utan helt enkelt intresserad.

[confused]


   
SvaraCitera

philosophyaddict:

Det var som fan, han slutade efter 3 dagar och bytte tillbaka skola.


   
SvaraCitera

Hur i hela fridens namn ska vi kunna veta om hon är intresserad av dig eller inte? Förklara logiken i den, du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken, jag har inte liksom lärt känna henne jättebra än. Så intresserad är väl mer anpassat ord enligt mig då.

Hjälp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bara vet att hon har varit, jag vet inte om hon är det längre. Jotack. Det finns logik i den. Klaga inte på meningsbyggnaden är ni snälla. Jag är trött som fan! 🙂


   
SvaraCitera

Du får väl fråga henne, säger min kompis ;/


   
SvaraCitera

philosophyaddict:

Hjälp?

fråga henne... ända sättet

Dold text: bli galen på dessa "gillar h*n mig" trådar


   
SvaraCitera

KannibalKocken:

ända

Image


   
SvaraCitera

Budolicious:

.

precis va jag menade [y]


   
SvaraCitera

KannibalKocken:

precis va jag menade [y]

sweet!


   
SvaraCitera

jag förstår inte om hon gillar dig lr inte ? [shake]


   
SvaraCitera

ytterligare en anledning till att inte ha kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

philosophyaddict:

Visst lever man vidare som vanligt, lätt fixat. Men jag är väl GANSKA mycket intresserad.

Gör något då. Om du inte bröstar upp dig så lär hon ta dig för att vara ointresserad och se sig runt (din kompis, andra).

Umgås med henne utanför skoltid. Flirta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör ju det, men det verkar som om hon gör det med min kompis på samma gång. Trevligt va?


   
SvaraCitera