Aviseringar
Rensa alla

Kompis - Tråden


Ämnesstartare

Det är många som mår dåligt och känner sig ensamma och bara vill ha nån att snacka med liksom.

Det kanske känns lättare att snacka med en person i PM än att flera stycken ska se det i tex " i mina tankar " tråden, mycket social press.

Skriv här så vet folk att ni svarar i PM och finns att snacka med. Det räcker med vad som helst tillexempel "Ja" fast skriv helst vad du är intresserad av, ämnen du kan tänka dig att prata om. Det kan vara svårt för envisa att hitta på och ta initiativ.

Om du inte kan tänka dig att svara i PM för folk du inte känner fuck you och det skulle uppskattas om du inte skriver i denna tråd. Folk som känner såhär har oftast svårt med PM och det tas mycket tid och energi och att sen bli ignorerad tär väldigt mycket, vill du inte, jävlas inte.

Den här tråden är taggad med taggen "Plusmoderering" vilket innebär att vi kommer att moderera hårdare i syfte att skapa trevliga trådar med givande diskussioner och debatter. Utöver våra allmänna regler innebär detta följande, Tagg för trådar där ni vill ha extra moderering.


   
Citera
Ämnesstartare

Ja              


   
SvaraCitera

Bra initiativ Tumme upp man kan skriva till mig, jag kan prata om vad som helst. 


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

intressant att en trådstart innehållandes hot och svordomar är taggad med plusmoderering.


   
SvaraCitera