Aviseringar
Rensa alla

Kompisar


Ämnesstartare

Hej är en grabb på 17år och har inte varit med någon kompis hemma på nästan fem år. Så jag vet inte vad man gör i den åldern ska man bara sitta och prata eller ska man vara ute och leka?
Sist spelade vi mycket fotboll men jag gillar inte så mycket idrott längre.
Ge ett tips på hur jag ska vara då jag känner mig mogen för att börja skaffa vänner. Jag har aldrig varit mobbad utan har trivts så jävla bra att vara ensam men nu känner jag att det skulle vara roligt med lite kompisar [smile].


   
Citera

spela online spel med varandra
spela tv-spel
prata
kolla på film
gå ut och promenera
gå på bio
träna

vad som helst ghår bra


   
SvaraCitera

Detta gör jag med mina vänner:
Ritar
Pärlar
Pysslar
Tittar på film
Fikar
Pratar
Lagar mat
Spelar brädspel


   
SvaraCitera

Vi brukar sitta å snacka skit och spela något. Och dricka kaffe å surfa.

Vanligtvis allt i en kombo.


   
SvaraCitera

Brukar aldrig vilja dra hem kompisar till mig för olika anledningar... men när jag åker hem till andra kompisar så brukar vi mest sitta o snacka skit medans någon sitter o gibbar nåt spel.

Annars är det ganska gutt och kolla på en film eller gå ut o gå en runda


   
SvaraCitera

sitter mest och pratar me dmina kompisar
ibland kanske vi spelar något bräd- eller tv-spel
eller typ går ut och går eller ser en film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen man slutade gymnasiet har man i fallen då det handlar om att bara "träffas" supit med varandra. Ifs var det mest så på gymnasiet med. Rätt sorligt men jag tror inte att jag är ensam om att man till största delen träffar sina polare för att festa. Händer att man gör någoning, typ gör en weekendtripp, går på bio el nåt också, men det är rätt sällan.

Ibland snackar man bara med, typ träffas på något ställe och snackar skit.

Annars träffar jag typ aldrig dom. De andra polarna som jag träffar nyktert är sådana jag har gemensamma intressen med, typ träning.


   
SvaraCitera

man snackar massa skit, du kan ju inte vara ute o göra hyss snart straffmyndig[no-no] saknar den gammle tiden då man kunde vandalisera[rolleyes]

sonson:

g tror inte att jag är ensam om att man till största delen träffar sina polare för att festa.

nej men de e gött som fan o ba sitta o chilla o snacka skit samtidigt som man smuttar på en öl/grogg o sen tjoho är alla fulla o glada och beter sej som barn igen[bigcheers]


   
SvaraCitera

Varför har du trivts så bra ensam? Vad har du gjort då? [smile]

Jag har inga vänner, tyvärr..

men detta låter bra:

Hjärtlös:

spela online spel med varandra
spela tv-spel
prata
kolla på film
gå ut och promenera
gå på bio
träna

stereo total:

Ritar
Pärlar
Pysslar
Tittar på film
Fikar
Pratar
Lagar mat
Spelar brädspel

tjejstuff[crazy][love]


   
SvaraCitera

det viktigaste är att skita i allt och bara köra


   
SvaraCitera

dansanattenlång:

Jag har inga vänner, tyvärr..

[cry]

Åh, du som är så himlans god och trevlig.. uppmuntrar och tröstar ledsna individer, hjälper andra hela tiden. Jag blir ledsen och en smula förvånad av att höra att du inte har några vänner.

Mår du bra själv och varför är du ensam? [sad][love]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Åh, du som är så himlans god och trevlig.. uppmuntrar och tröstar ledsna individer, hjälper andra hela tiden. Jag blir ledsen och en smula förvånad av att höra att du inte har några vänner.

Söta.[love] Jag tycker själv att jag har många bra sidor, men tyvärr visar jag dem inte när jag är med andra.. jag har så fruktansvärt låg självkänsla =( men jag jobbar på det!


   
SvaraCitera

dansanattenlång:

Söta.[love]Jag tycker själv att jag har många bra sidor, men tyvärr visar jag dem inte när jag är med andra.. jag har så fruktansvärt låg självkänsla =( men jag jobbar på det!

Bra att du försöker bättra på din självkänsla. Jag kan säga att om du är lika vänlig i verkligheten som du alltid är här så kommer folk att tycka om dig. Det är svårt att inte tycka om en genuint trevlig person. Så tala högt om dina åsikter så ska du få se att det kommer uppskattas av många! [smile]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Bra att du försöker bättra på din självkänsla. Jag kan säga att om du är lika vänlig i verkligheten som du alltid är här så kommer folk att tycka om dig. Det är svårt att inte tycka om en genuint trevlig person. Så tala högt om dina åsikter så ska du få se att det kommer uppskattas av många!

Tack[love][smile]


   
SvaraCitera

Brukar mest träffa mina bekanta på olika tillställningar som har med djuren att göra, utställningar, musbytardagar, vid djurtransporter o.s.v. Det brukar mest bli djurprat, djurpyssel, aktiviteter med djuren o.s.v.

Andra icke-djurintresserade (eller inte i samma utsträckning som jag) brukar jag oftast bara dricka med, babbla och ja... Sådant. Det blir inte allt för ofta.


   
SvaraCitera