Aviseringar
Rensa alla

kompisar?


Ämnesstartare

Jag ska troligen åka på språkresa.har iaf prel.bokat till england i sommar.jag undrar om det ärt helt säkert att man får vännert oavsett hur man ser ut.jag har inte världens bästa utseende,och enda sminket jag använder är mascara,så får man det ändå? vill juu inte vara själv 3 veckor...


   
Citera
Ämnesstartare

det beror nog mycket mer på hur du är som person, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifall man bara använder mascara så kommer de tro att du är ett tjackluder. Detta kommer resultera i våldtäkter och misshandel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ända sättet är att spackla [tired]

det beror ju helt på din personlighet och inställning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, pensla på knallblå ögonskuga så är du kung! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ähm. Jag tvivlar på att det är ditt utseende som är problemet efter att ha läst denna fundering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har då aldrig valt kompisar efter deras utseende!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det gäller vänskap så spelar inte utseendet någon roll för mig.


   
SvaraCitera

Ja, och man kan ju alltid annars leta efter den typen av kompisar som heller inte sminkar sig och sånnt.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pics or stfu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min tanke är att folk som åker dit kommer att vara desperata efter att träffa nya vänner,så det är bara att haka på..men tänk om de är så j*vla utseendefixerade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knappskalle:

min tanke är att folk som åker dit kommer att vara desperata efter att träffa nya vänner,så det är bara att haka på..men tänk om de är så j*vla utseendefixerade...

Ja i så fall så har du ju erfarenhet av att ha varit på språkresa med en grupp irriterande fjortisar. Säkert bra [y]


   
SvaraCitera

äsch de handlar inte om utseende utan hur du är som person ju lol[wink]


   
SvaraCitera