Aviseringar
Rensa alla

Kompisar eller?


alle91:

Några tips på vad jag ska göra?

Bara glömma henne och gå vidare eller förbli kompis med henne och se hur det går?

Gå vidare... är väldigt svår, men umgås/strula nya tjejer så kommer hon att kontakta dig igen eller skita i dig.

Oavsett vad så kommer du må bra för att du har en ny tjej.

Vill du få mer informaiton hur man träffar nya tjejer då rekommenderar jag (inte spam ^^)
http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=1080


   
SvaraCitera

alle91:

Frågan är då, varför ville hon ha sex den gången?

för att tjejer är jävla horor och slampar runt precis på det sättet[shake]


   
SvaraCitera

alle91:

Men frågan jag tänker på är då varför om man nu bara vill vara vänner "bjuder" man kompisen att sova över i samma säng som en?

Grattis mannen, du har blivit utnyttjad. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Grattis mannen, du har blivit utnyttjad. [y]

Ja det känns verkligen så [n]. Jaja får se hur det går nu framöver.


   
SvaraCitera

alle91:

Ja det känns verkligen så [n]. Jaja får se hur det går nu framöver.

Ta det inte så hårt, det kommer fler tjejer. Synd att det blev ett missförstånd mellan er två om hur det låg till med känslor och så. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ta det inte så hårt, det kommer fler tjejer. Synd att det blev ett missförstånd mellan er två om hur det låg till med känslor och så. [sad]

Ja, men det konstiga är att det var hon som tog första steget om man säger så. (Vill man bara vara kompisar så borde hon ju visat att de inte var mer än så.)


   
SvaraCitera

alle91:

Ja, men det konstiga är att det var hon som tog första steget om man säger så. (Vill man bara vara kompisar så borde hon ju visat att de inte var mer än så.)

Hon var väl bara kåt och ville ligga. Det finns såna tjejer också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Hon var väl bara kåt och ville ligga. Det finns såna tjejer också.

Mm, men som sagt får se hur jag gör nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så nu har hela sommaren gått (i princip iaf). Jag har pratat med tjejen det gäller några gånger under sommaren men inte träffat henne på ett bra tag.

Alla säger gå vidare etc, jag håller med har försökt nu att bara skita totalt i henne men på något sätt börjar jag tänka på henne vilket är riktigt störigt. Tror det har med hur allt helt plötsligt förändrades och det har inte riktigt blivit något slut om man kan säga så.

Vad tror ska jag försöka träffa henne en sista gång nu och försöka få slut på allt!? Tror ni det är de som behövs för "gå vidare" helt?

Isf ifall jag träffar henne ska jag säga precis som jag känner och har upplevt allt?

Råd och tips uppskattas

(Har inget med kärlek att göra nu längre, dem har försvunnit, nu är det vänskapskänslor, alltså vad hon ville redan från början att bara vara vänner och som jag också vill)


   
SvaraCitera

alle91:

Det som gör det lite svårare är de var första gången för mig med henne och hon visste det redan innan.

awwww[sad]
vilken slyna!


   
SvaraCitera

alle91:

Vad tror ska jag försöka träffa henne en sista gång nu och försöka få slut på allt!? Tror ni det är de som behövs för "gå vidare" helt?

Ja det tycker jag prata osv och sen se det som ett sätt att avsluta allt

kan bli enklare så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja det tycker jag prata osv och sen se det som ett sätt att avsluta allt

kan bli enklare så

Vad jag hade tänkt då

Tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev lite konstigt där. Vad jag menar är att det är så jag tänkt gå tillväga.


   
SvaraCitera

alle91:

Frågan är då, varför ville hon ha sex den gången?

alle91:

Några tips/råd/synpunkter skulle uppskattas

De kmr lösa sig när du haft några fler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

De kmr lösa sig när du haft några fler.

Ja de känns som jag behöver hitta någon/några eller vad man ska säga

Tack


   
SvaraCitera