Aviseringar
Rensa alla

Kompisar


Ämnesstartare

Vill ha tips på hur jag kan skaff tejkompisar. Vad jag kan säga till de och hur jag ska vara mot tjejer och vad jag kan säga. Seriösa tips den här gången tack.  


   
Citera

Prata med dem, försök hitta gemensamma intressen och lär känna dem. På samma sätt som man skaffar killkompisar.


   
SvaraCitera

Men jag kan inte skaffa killkompisar heller


   
SvaraCitera

123fendas:
Men jag kan inte skaffa killkompisar heller

Då är vi två. Vem är jag att ge tips egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni behöver inte skriva på samma sätt som du skaffar killkompisar


   
SvaraCitera

Kommunikation is the key. Prata med dem om allt möjligt, och jag lovar dig tjejer vill ha killkompar lika mycket som du vill ha tjejerkompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julia1130:
Kommunikation is the key. Prata med dem om allt möjligt, och jag lovar dig tjejer vill ha killkompar lika mycket som du vill ha tjejerkompisar.

Vad menar du med sitsta meningen?


   
SvaraCitera

Så som du vill ha tjejkompisar, vill även majoritet av tjejerna ha det också (killkompisar), det vill säga blir det inte något svårt att fixa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julia1130:
Så som du vill ha tjejkompisar, vill även majoritet av tjejerna ha det också (killkompisar), det vill säga blir det inte något svårt att fixa 

Har du mer tips p hur jag kan TÄNKA så att jag får tejkompisar? Tack


   
SvaraCitera

Jadu, det är faktiskt inte så svårt. Fråga till exempel vad de ska göra senare under dagen eller om du i förhand vet några intressen ni delar, kan du ju prata med henne/de om det, eller fråga om skulle vilja göra något som har med intressent att göra. Tex fotboll, fråga de då om de skulle vilja lira lite boll med dig och dina grabbar:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julia1130:
Jadu, det är faktiskt inte så svårt. Fråga till exempel vad de ska göra senare under dagen eller om du i förhand vet några intressen ni delar, kan du ju prata med henne/de om det, eller fråga om skulle vilja göra något som har med intressent att göra. Tex fotboll, fråga de då om de skulle vilja lira lite boll med dig och dina grabbar:)

Men hur kan jag TÄNKA så att jag VÅGAR pratar med tejer?


   
SvaraCitera

adamtensta:
Tjejer är komplicerade, det vill säga går det inte att ha samma tankesätt mot alla tjejer

Men varför vågar du inte prata med de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julia1130:

Känns läkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julia1130:

HUR kan jag kan jag TÄNKA som sagt

julia1130:

julia1130:


   
SvaraCitera
Toffe

123fendas:
Men jag kan inte skaffa killkompisar heller
men du dissar dom som gillar att snacka med dig 


   
SvaraCitera