Aviseringar
Rensa alla

Kompisar


Toffe:

Jag tror inte att det invaliderar mitt yttrande


   
SvaraCitera
Toffe

123fendas:

Jag tror inte att det invaliderar mitt yttrande
vi snackade mycket o ofta en tid men så fårga jag en gång för mycket om du vart i plugget då blocka du mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det INTE någon som har SERIÖSA tips TACK


   
SvaraCitera

adamtensta:
Är det INTE någon som har SERIÖSA tips TACK

Bara prata med dem? alltså man kan inte bestämma i förväg om man ska bli kompis med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anton_pj:

Bara prata med dem? alltså man kan inte bestämma i förväg om man ska bli kompis med någon.

VAD menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TIPS tack på hur jag kan skaffa kompisar


   
SvaraCitera

adamtensta:

VAD menar du?

Du använder ord för att skapa en konversation


   
SvaraCitera

Våga ta första steget, och förlita dig inte på att tjejer ska börja prata med dig snarare än tvärtom. Var noggrann med att lyssna på den du pratar med. STÄLL FRÅGOR. MÅNGA FRÅGOR. Om du t.ex. inte har någon att sitta med på lunchen i skolan, har du ursäkt att sätta dig med några klasskompisar du inte känner så bra och lära känna dem bättre. Var självsäker men samtidigt inte creepy. Att vara rolig går långt också, men framförallt ska du vara dig själv Glad

Är du del av en grupp killkompisar kan det vara svårare att få kontakt med tjejer, men t.ex. kan ni ju alla sätta er med en tjejgrupp av liknande storlek eller bjuda in folk som annars inte har några att sitta med att sitta med er. Var inbjudande. Det kan vara en bonus om dina kompisar är pinsamma, för då kommer du sticka ut om du är självsäker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MER TIPS TACK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon där?!. Tips tack på hur jag kan tänka/göra för att skaffa tejkompisar.


   
SvaraCitera