Aviseringar
Rensa alla

Kompisar sökes 🙂


Ämnesstartare

Hejhopp [cheers]

Har under en period dragit mig tillbaka från mina gamla "falska" vänner för att "hitta" mig själv, men det beslutet tog ett tag att fatta. Har haft dåligt självförtroende och så, så jag fasade för att jag aldrig skulle våga söka någon kontakt med nya människor. Men för ett tag sen träffade jag en kille som jag lärde känna via sms. Han var visserligen inget för mig, men för mitt självförtroende var det ett enormt upplyft att jag vågade träffa honom i verkligheten! [wink]
Och nu börjar jag alltså tröttna på att vara den blyga osäkra och tänkte försöka skaffa lite nya kompisar och kontakter. Visst kan jag dra ut på stan och ragga upp folk (även fast det skrämmer vettet ur mig [tard]) men jag väljer att börja lite försiktigt [cute]

Söker alltså lite folk att chatta med, sms:a med, eller kanske snacka i telefon med (om de inte bor i närheten så vi kan träffas så småning om[cute]). Tjejer som killar, runt 15 år, plus minus några år (är själv tjej och blir 16 i april).
Seriösa folk som man kan snacka med om allt möjligt. [y]

Jag ger detta en chansning, kanske går det, annars inte [party]

Svara gärna i min GB om ni är intresserade av mobilnummer eller msn. (Eller kanske bara snacka här, för den delen![smile]) Och glöm inte att berätta lite om er själva. [wink]

Amanda[love]


   
Citera

Har du comviq kan jag offra mig med sms [cool]


   
SvaraCitera

Kontaktannonser är inte tillåtet på Ungdomar.se.

Tråden låses.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera