Aviseringar
Rensa alla

Kompisens ex


Ämnesstartare

Min bästa kompis var ihop med en kille för en månad sen typ. Dem var ihop rätt länge och så, när dem gjorde slut med varandra, dem bestämde det typ tillsammans så det var inte någon som liksom "gjorde slut". Men min bästa kompis blev super ledsen och mådde ganska dåligt över det.

Jag tror hon fortfarande tycker det är ganska jobbigt för dem har så många gemensamma kompisar så dem träffar ju varandra varje dag nästan.

Men till saken, killen då han har på något sätt. Alltså jag vet inte hur man ska säga det, men liksom börja hållt på lite med mig.. och hon har sett det och jag har märkt att hon blivit lite ledsen.

Självklart är jag inte intresserad av honom och så, men jag är liksom bara trevligt tillbaka för vi är ändå lite kompisar. Hur fan ska jag göra för att han ska fatta och att min kompis inte ska tro något! Vill inte vara otrevlig mot honom eftersom vi har så många vänner gemensamt


   
Citera

kalajsas:

Hur fan ska jag göra för att han ska fatta och att min kompis inte ska tro något!

säg till honom att ni bara är kompisar och att du inte är intresserad av att ha någon annan sorts relation med honom
och säg samma sak till henne när du har pratat med honom


   
SvaraCitera

Dem dem...Dem dem dem...Dem dem

Ignorera honom då.
Eller nej. Juste, vänner. Men säg till på skarpen. Vad ska man göra, liksom.


   
SvaraCitera

Säg som det är till honom. Var ärlig.
Säg precis det som du nyss skrev.

kalajsas:

.. och hon har sett det och jag har märkt att hon blivit lite ledsen.

Självklart är jag inte intresserad av honom och så, men jag är liksom bara trevligt tillbaka för vi är ändå lite kompisar.


   
SvaraCitera

Varför känner jag på mig att TS undanhåller något [shake]


   
SvaraCitera

kalajsas:

Alltså jag vet inte hur man ska säga det, men liksom börja hållt på lite med mig..

Antingen uppmuntrar du honom eller så vill han hämnas på sitt ex.


   
SvaraCitera

Sådär var mitt ex.. eller ja, han gjorde så jag gjorde slut och gick från den ena till den andra, men å andra sidan , så är han en player..
Men om de hållit länge för dom förut, så vet han bara inte hur han ska ha de.. se till att han slutar.


   
SvaraCitera
Ofixad

kalajsas:

Självklart är jag inte intresserad av honom och så, men jag är liksom bara trevligt tillbaka för vi är ändå lite kompisar. Hur fan ska jag göra för att han ska fatta och att min kompis inte ska tro något! Vill inte vara otrevlig mot honom eftersom vi har så många vänner gemensamt

DU HADE SEX MED HONOM ERKÄNN!


   
SvaraCitera