Aviseringar
Rensa alla

Kompisex med förspel?


Ämnesstartare

Hampie:

Låter som om du kasnke borde prata med honom om det :).

Haha som om någon kille skulle tacka nej till sex för att man kanske skulle få starkare känslor för tjejen i fråga? [crazy]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Haha som om någon kille skulle tacka nej till sex för att man kanske skulle få starkare känslor för tjejen i fråga? [crazy]

Nu påstår du ju att killar är känslolösa monster som inte blir ledsna när de får veta att inget intresse för förhållande finns. [no-no]


   
SvaraCitera

saraa92:

dumt av mig


   
SvaraCitera

saraa92:

Är väl medveten om att de flesta tycker det är helt okej med kompissex men hur ser ni på det ang. att han faktiskt har känslor för mig? Är det dumt av mig att ha kompisex med honom som t.ex kan fördjupa hans känslor?

JAG tycker det. det komplicerar alltid saker.
hellre att döda fostret än att låta det växa upp och sedan döda det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu påstår du ju att killar är känslolösa monster som inte blir ledsna när de får veta att inget intresse för förhållande finns.

Det har jag inte sagt, dock tror jag ändå inte att han skulle tacka nej till sex ändå.

Han kommer säkert att tro att ''hon kommer kanske att ändra sig'' eller så får han iallafall ligga. [y]

mopsen:

hellre att döda fostret än att låta det växa upp och sedan döda det.

+1

Var det en en hint för din ställning till abortfrågan? [crazy]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Var det en en hint för din ställning till abortfrågan?

du menar... hellre abort än mord på barnet under pannkakstorsdag? ja. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du menar... hellre abort än mord på barnet under pannkakstorsdag? ja.

Tja många abortmotståndare ser det ju inte så. De gör vad som helst för att hindra kvinnor från att göra abort, men bryr sig inte ett skit om barnen så fort de väl är födda.


   
SvaraCitera
mynona

Vad han än säger kommer han att se det som uppmuntran.


   
SvaraCitera

Ja, det är jävligt korkat eftersom han inte kommer att se det som endast sex


   
SvaraCitera

saraa92:

Alltså han vill ju gärna ha sex. Och ja han vet att de e kompissex som gäller. Men man vill ju inte att han ska lida av djupare känslor efteråt. :O

Han kommer garanterat bli sjukt kär i dig, om han nu varit det tidigare.
Väldigt dålig idé.

Been there, done that. Ingen kul grej!


   
SvaraCitera

saraa92:

Är väl medveten om att de flesta tycker det är helt okej med kompissex men hur ser ni på det ang. att han faktiskt har känslor för mig? Är det dumt av mig att ha kompisex med honom som t.ex kan fördjupa hans känslor?

Även om du pratar med honom om det så att han förstår att det bara är sex så tror jag tyvärr det kommer vara mer än så för honom till slut. Så jag avråder dig. Det skulle dock kunna ske att du blir mer intresserad av honom men den chansen är inte så stor gissar jag?


   
SvaraCitera

se till att typ vara riktigt dålig och elak och fnissa åt hans kuk och gnugga in dig med massa lök innan så kommer han inte ha känslor för dig sen


   
SvaraCitera
oktan

Varför krångla till allt. Förklara vad du känner & vad du vill. Är det okaj för er bägge när det är väl förklarat är det bara att kliva på & vara kk utan känslor. Hur enkelt som hellst, har själv levt så i många år men som regel när man lever så är att alltid ANVÄNDA APGUMMI = kondom för man kan ju har fler än en kk & alldrig tala om för sina kompisar med vem man,,plogar!


   
SvaraCitera
oktan

Varför krångla till allt. Förklara vad du känner & vad du vill. Är det okaj för er bägge när det är väl förklarat är det bara att kliva på & vara kk utan känslor. Hur enkelt som hellst, har själv levt så i många år men som regel när man lever så är att alltid ANVÄNDA APGUMMI = kondom för man kan ju har fler än en kk & alldrig tala om för sina kompisar med vem man,,plogar!


   
SvaraCitera

Eftersom han redan har känslor för dig, som antagligen kommer fördjupas om ni har sex, så är det ganska dumt av dig och ha kompissex med honom ja. Han ser dig uppenbarligen som mer än en kompis så det är inte kompissex för honom. Men tala med honom för all del.


   
SvaraCitera