Aviseringar
Rensa alla

komplex


Ämnesstartare

har ni några?

vilka?

varför?

begränsar de er? hur?

hur länge har ni haft dem?


   
Citera
Ämnesstartare

ja. leverfläckar och min mage när jag sitter. leverfläckar för att jag inte känner någon med lika många och magen för att den blir bullig när jag sitter ner, vet ju dock att den blir så på de flesta men ja.... begränsas genom att inte vilja använda shorts eller kortärmade tröjor och inte heller för tighta tröjor. leverfläckarna har jag börjat tänka på mer på senare tid för att de bara blir fler o fler, magen har nog alltid stört mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv då???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan nog ärligt säga att jag inte har fysiska komplex, vet inte varför, kan inte heller påstå att jag tycker att jag är speciellt snygg men har bara kommit över den fysiska biten. Jag är nöjd/likgiltig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inga

Är prefekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, för att jag är rätt dåligt bildad. Brydde mig inte om någonting i skolan och gick därför miste om grundläggande kunskap inom ett flertal ämnen (framför allt matematik, historia och ekonomi).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det har jag! Men jag försöker att inte tänka på dem. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en del fysiska komplex som begränsar mig såtillvida att jag ogärna är med på fotografier och gärna "ställer mig i bakgrunden" i en del sociala situationer. 

Så jävla onödigt och dumt och jag försöker att inte låta mina komplex påverka mig. Det går bättre och bättre, för ett par år sedan gick jag knappt utanför dörren utan att det föregicks av en timlång ångestattack över mitt utseende. 


   
SvaraCitera
reben

att jag inte är så smart mest, det hindrar mig för typ framställer mig som ännu dummare än jag är då och då blir man ju uppfattad som ännu dummare än jag är ????

sen tkr jag ju såklart att jag är asful oxo =)

detta tsm blir att jag inte pratar m så mkt folk, så m hindrar mig ju lite. 

haft utseendekomplex sen jag fattade va utseende va, haft intelligensnivåkomplexet sen jag slutade gymnasiet ^______^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt fruktansvärt ful, liten kuk (14 cm), extremt tråkig, pinsamt smal, väldigt röda läppar.

ja det begränser mig enormt då jag skäms så pass mycket över mig själv att jag valt att isolera mig socialt den senaste tiden. det konstiga är att jag aldrig blivit mobbad, och har alltid haft många vänner. men blir svårt att skaffa vänner i framtid. tjejer är fullständigt uteslutet, jag har inget att erbjuda och kommer aldrig ha, bättre att hålla sig undan. 

har skämts över mig själv sen dagistiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har komplex för fetma, prominent hudsjukdom, psykiskt sjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade vart glad om min näsa vart mindre. Profilen är bra men nja... Vet inte om jag överreagerar... Tycker inte att jag är speciellt snygg men jag klarar mig och det finns killar som vill ha mig så jag antar att jag inte är ful heller... Men jag kan liksom inte ändra på det så jag har lärt mig att leva med det. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ibland komplex för mitt utseende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan få för mig folk ska ogilla mig pga ja för snygg Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag ej är vit


   
SvaraCitera