Aviseringar
Rensa alla

komplex


Ämnesstartare

Skulle vara jättekuken då. Folk kallar den Det Ariska Stålet, jättetaskigtGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
kan få för mig folk ska ogilla mig pga ja för snygg Ledsen

hahah jag är typ motsatsen. tror ibland folk gillar mig/är snälla/raggiga mot mig pga de tycker jag är ful Rodnar ologiskt jag vet, men misstänker: sympati


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför bumpar man en tråd om komplex ifall man försöker att inte tänka på dem??

Cutenessoverload:
Ja det har jag! Men jag försöker att inte tänka på dem. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hahah jag är typ motsatsen. tror ibland folk gillar mig/är snälla/raggiga mot mig pga de tycker jag är ful Rodnar ologiskt jag vet, men misstänker: sympati

tss ja tramsar ju ba :$ men varför skulle folk vara raggiga mot dig om de tyckte du va ful? xD så dum :$

SKRYT INTE: varför bumpar man en tråd om komplex ifall man försöker att inte tänka på dem??

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Skulle vara jättekuken då

folk brukar reta mig för min med Ledsen typ i duschen. de ställer sig på den så jag håller på trilla omkull Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tss ja tramsar ju ba :$ men varför skulle folk vara raggiga mot dig om de tyckte du va ful? xD så dum :$
Galen

ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm asså håller medej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller va, ne nu så ja fel :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle man ragga på en ful! eller va +___+ är de därför folk raggat på mig +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte vad som händer +_+ vrf citerade du mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x) åh dusådum!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

folk brukar reta mig för min med Ledsen typ i duschen. de ställer sig på den så jag håller på trilla omkull Gråter

Usch hatar när det händer! Kommer aldrig glömma den där gången när det var en katt som hade klamrar sig fast i bjässen när jag var ca 12 och han klöste i den! Har kvar rivmärkena än...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sympati ju. den ena delen av min hjärna brukar säga så o andra delen ba usch va dumt det låter. men har nästan helt slutat m sånt tänkande 8)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Usch hatar när det händer! Kommer aldrig glömma den där gången när det var en katt som hade klamrar sig fast i bjässen när jag var ca 12 och han klöste i den! Har kvar rivmärkena än...

aa hände mig med :$ när ja va 9 och ute i skogen stötte ja på en björn, blev rädd men la mig ner på marken som man ska, och fick stånd.. Så klättra björnen upp i den Gråter

kukoxo:
sympati ju. den ena delen av min hjärna brukar säga så o andra delen ba usch va dumt det låter. men har nästan helt slutat m sånt tänkande 8)

mm sluta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

aa hände mig med :$ när ja va 9 och ute i skogen stötte ja på en björn, blev rädd men la mig ner på marken som man ska, och fick stånd.. Så klättra björnen upp i den Gråter
mm sluta!

Aj satfläsk! Den kapade några meter då kan jag tänka mig...Jag vill ju inte skryta eller så men en gång skulle jag bada naken och.....tja......jag fick en blåval att börja gråta då hans inte var störst längre.


   
SvaraCitera