Aviseringar
Rensa alla

Komplex för längd och lår... HJÄLP!


Yaren

Jag har vuxit två centimeter på det senaste året. Tror du blir något längre. Men då måste du äta! 170 kan man ju va som modell. Twiggy och kate Moss är ju inte långa. Är väl normallånga

Jag har ingen aning om hur många centimeter jag har runt låren, inte heller hur modeller har. Men du kanske kan bli en slags katalogmodell, eller ansiktsmodell?

Runway är bara att skita i, då måste man vara typ 180 och väga 55 kg.

Lycka till.

Jag ville också bli modell förut nämligen,, men vill nog inte det längre. Jag har iförsig längden.


   
SvaraCitera

Själv står man och vinglar runt på 177 cm och önskar att jag vore kortare! Jag hatar att vara längst av alla tjejer jag känner , och längre än alla killar och att aldrig nånsin kunna ha klackskor osv. Din längd är för mig perfekt.

 Men för karriären du önskar skulle det ju va till fördel om man var lite längre men jag tycker inte att det ska stoppa dig! min kusin , som är 169 cm, blev upplockad mitt i stan och blev erbjuden modelljobb osv. och hon höll på med det där ett tag.

Kämpa på och lycka till / En som vill vara mycket kortare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh försök att jobba dig till att vara nöjd.  Jag ses nog som rätt kort jämfört med många men jag bryr mig inte längre.


   
SvaraCitera
penja

äh tyst med dig, jag är 158! Ledsen
lider i och för sig inte av det direkt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

169 är väl rätt långt för att vara tjej tycker jag... (bara för att jag är himla kort kille Skadeglädje )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
169 är väl rätt långt för att vara tjej tycker jag... (bara för att jag är himla kort kille Skadeglädje )

det är det ju inte!


   
SvaraCitera